Toon posts:

[TV] TerraTValue een aanrader???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar een keer dan, die andere topic is mislukt. Sorry...

Is de Terratec TerraTValue tv kaart een aanrader, of is er iemand die een andere tip heeft voor een tv kaart beneden de 190 piek die beter is...???

Verwijderd

Ik zou gewoon de Miro/Pinacle PCTV nemen, is laatst als beste koop getest in een blad. Is alleen wel Mono niet Stereo. Kost geloof ik FL 135.-

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat is het nou net... ik wil dus wel met stereo en teletext erop als het ff kan... :) sorry geen goede tip dus...

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dan moet je ook niet de TerraTValue kopen want die is ook mono

Verwijderd

Moet je de zelfde als ik heb nemen De Hauppage TV Theather. Stereo?? voor watjes ...... 5.1 :9~
Kost wel boven de 300 piek.

Verwijderd

Ik heb effe een maat voor je gebeld want die heeft een goedkope kaart die stereo is.

Hij heeft de PCTV-Rave van Pinnacle, kost ongeveer FL 135.-

WAARSCHUWING!!!!!

Ik weet voor 80% zeker dat de verkoper zal zeggen dat die Mono is. (Mycom 100%) Je kan niet aan de doos zien of die mono of stereo is.

Hij is er trouwens zeer tevreden over.

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 14:40 schreef Ge611 het volgende:
Ik zou gewoon de Miro/Pinacle PCTV nemen, is laatst als beste koop getest in een blad. Is alleen wel Mono niet Stereo. Kost geloof ik FL 135.-
Ook in heel veel bladen als bijna enige getest (samen vaak met hauppauge kaarten)

Soms staat er dan nog ati bij, en als je gelukt hebt ook Terratec..

Ik ben pas op de beurs geweest en weet je wel hoeveel tvkaarten er van andere merken zijn?

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:36

smallboy

N/A

Op donderdag 04 oktober 2001 16:32 schreef Ge611 het volgende:
Ik heb effe een maat voor je gebeld want die heeft een goedkope kaart die stereo is.

Hij heeft de PCTV-Rave van Pinnacle, kost ongeveer FL 135.-

WAARSCHUWING!!!!!

Ik weet voor 80% zeker dat de verkoper zal zeggen dat die Mono is. (Mycom 100%) Je kan niet aan de doos zien of die mono of stereo is.

Hij is er trouwens zeer tevreden over.
Volgens mij is ie toch echt mono.
Pagina: 1