Toon posts:

Asus GF2 GTS traag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze heb ik dus sinds gisteren, omgewisseld met mijn GF 256 van Guillemot. Nu zou je denken dat je een grote vooruitgang ziet, niet dus :(

Ik heb de oude drivers (Nvidia Detonator XP 21.81) gewoon laten staan, hij wordt ook gedetecteerd als een GF2 GTS. Maar moet ik de drivers eerst deïnstalleren ofzo?

Ik merk namelijk in UT gewoon dat hij nog niet super draait op 1152*768 met alles op hoog. Niet in 32 maar ook niet in 16 bits. Zelfs op 1024 gaat het niet echt dat ik zeg super :(

Nu heb ik al een beetje geprobeert te spelen met GeForce Tweaker, maar die werkt niet goed onder XP (overklok functie geeft een foutmelding). Weet iemand nog een ander goed progje waarmee ik het een en ander in kan stellen?

Momenteel staat FSAA trouwens op 4× misschien is hij daardoor zo traag :? Tips please :)

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 14:17 schreef Mecallie het volgende:

Momenteel staat FSAA trouwens op 4× misschien is hij daardoor zo traag :? Tips please :)
Misschien!? Natuurlijk wordt ie dan traag..Afzetten!

Zoek naar coolbits.reg

Verwijderd

Ja, die 4x VESA maakt alles wel heel erg traag! ;)

Verwijderd

En UT is veeel meer processor afhankelijk dan van je GF@2 :)

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:35

ddZ

Op donderdag 04 oktober 2001 17:14 schreef DMaarten het volgende:
En UT is veeel meer processor afhankelijk dan van je GF@2 :)
True, true.. Wat voor processor heb je :?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

4x FSAA op een GF2 GTS is behoorlijk FPS inleveren hoor. Zet FSAA maar eens uit.. en VROEM!

Nu is de GF256 DDR opzich helemaal geen langzame kaart. Ik ben van een Matrox G400 met Voodoo II SLI naar GF2 GTS gegaan dus bij mij was het verschil direct te merken. Had ik een GF256 DDR gehad, dan was er wellicht verbetering zichtbaar maar niet zo dramatisch als met de G400 of Voodoo II's.

Overigens is UT ook erg geheugen afhankelijk voor z'n performance. Op de PC van mijn vriendin wilde UT maar niet soepel lopen op 800x600x16bits, detail op medium. Het is een Athlon 600, TNT2 32MB (geen Ultra), SB PCI128, 64MB en Win98SE/DX8.0a.

Toen ik er 128MB bij prikte (dus 192 MB RAM) liep UT ineens veel veel beter.. loopt nu gewoon op 1024x768x16 bits met alles "aan".. en loopt prima hoor.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1