Spire Koeler

Pagina: 1
Acties:

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 10:24
Ik wil graag wat reacties weten op Deze Koeler voor degene die hem al hebben :)

INVENTARIS

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Geef ook ff een link naar een plaatje en/of type nummer.
Hier beginnen we namelijk weinig mee. :P

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:47
Volgens mij heb ik die ook :)

Ik heb alleen die wel erg simpele fan vervangen door een YS-tech fan (6x6cm) van een Glogalwin koeler af, en me thunderbird1200@1420 word niet warmer dan 50graden. De exacte stress temp. weet ik zo ff niet.

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:23

dlmh

Lo-Fi

IK HEB DIE OOK !!!

Houdt mijn Athlon 1.2 GHz (AXIA, 266 FSB) lekker fris op 42 graadjes.

Alleen jammer dat die fan 'n beetje een jank-geluid maakt (niet erg duidelijk... maar wel aanwezig..)

Misschien met een fan-adapter/fingerguard een 80mm Fan bevestigen... Papst ??? :9~

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 10:24
Op donderdag 04 oktober 2001 15:37 schreef SerialThrillaZ het volgende:
IK HEB DIE OOK !!!

Houdt mijn Athlon 1.2 GHz (AXIA, 266 FSB) lekker fris op 42 graadjes.

Alleen jammer dat die fan 'n beetje een jank-geluid maakt (niet erg duidelijk... maar wel aanwezig..)

Misschien met een fan-adapter/fingerguard een 80mm Fan bevestigen... Papst ??? :9~
Zeker :9~ Ik ga er wat mee proberen alleen moet ik dan wel ff nieuwe fans halen :)

als er meer reacties zijn *D ik hoor tot nu toe goede berichten en hij kost maar 49,-

INVENTARIS

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:09
Als je dit http://www.dansdata.com/coolercomp_p3.htm artikel leest, dan kun je denk ik beter de alluminiumversie kopen die copper-based is, want di komt iets beter uit de test en is ook nog iets goedkoper. Maarja dat denk ik :)

Verwijderd

Ik heb hem ook gehad en er gauw weer uit gepleurd, ik heb nu een 80mm just cooler fan en die is veel beter.
Die verkopen ze daar trouwens ook.

Verwijderd

eehh voortaan maar 1 keer op het knoppie klikken.
Pagina: 1