I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
Dat wordt nog getweaktOp donderdag 04 oktober 2001 17:10 schreef ExiRana het volgende:
Met 30FPs met een G3...
Verwijderd
En hoe moet dat met mijn Geforce 256 DDR!?Op donderdag 04 oktober 2001 17:31 schreef spoooky het volgende:
[..]
Dat wordt nog getweakt
geen probleem met mijn systeem eisen denk ik zo . 
GF3 is geen vereisde en zo ja .. hopelijk tegen die tijd heb ik wel een ATI radeon 2
(want voor mij nooit meer een GF
)
Zijn mij een beetje grote stroom vreters .
Dus het zal daarom wel een radeon blijven .
ben zeer tevreden er over en alles draaien zonder problemen .
Maar ik denk zelf dat doom pas heel laat uit komt in 2002.
en dat zit de gemiddelde GoT er toch al met een 1,8 GIG.
met min 500 MB ram met een radeon2 \GF3 of 4
dus problemen zou ik denk ik niet verwachten ....
GF3 is geen vereisde en zo ja .. hopelijk tegen die tijd heb ik wel een ATI radeon 2
(want voor mij nooit meer een GF
Zijn mij een beetje grote stroom vreters .
Dus het zal daarom wel een radeon blijven .
ben zeer tevreden er over en alles draaien zonder problemen .
Maar ik denk zelf dat doom pas heel laat uit komt in 2002.
en dat zit de gemiddelde GoT er toch al met een 1,8 GIG.
met min 500 MB ram met een radeon2 \GF3 of 4
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Wat bedoel je met eergisteravond?Op donderdag 04 oktober 2001 20:01 schreef jesus het volgende:
eergisteravond
DooM III zal leuk worden maar NIET ownen.
DooM blijft de beste DooM game ooit, vind ik
.
Maarjah, je kunt moeilijk gaan discusseren over meningen.
DooM blijft de beste DooM game ooit, vind ik
C:\>_
Verwijderd
Ik hoop dat je het mis hebtOp vrijdag 05 oktober 2001 17:18 schreef vinnie_van_wham het volgende:
DooM III zal leuk worden maar NIET ownen.
DooM blijft de beste DooM game ooit, vind ik.
ik weet zeker dat ik het NIET mis heb
Ze lieten ooit bij een of andere introductie van de Apple in combo met de GF3 geloof ik een stukje zien van DooM III.
Viel vies tegen, zeer mooie graphics enzo, maar niet het "echte" DooM gevoel.
Viel vies tegen, zeer mooie graphics enzo, maar niet het "echte" DooM gevoel.
Verwijderd
Van wat ik van de developers gehoord heb kan je wel eens gelijk hebben. De hordes monsters die je in doom had komen zeker niet terug.. Maar misschien wel multiplayer ownage
Verwijderd
Wat je op die geforce3 presentatie zag was inderdaad doom 3 of zoal carmack zei "de nieuwe doom engine". Indrukwekkend om te zien.
Ik heb ook een ander nieuw filmpje gezien van doom 3 (was getoond op de QuakeCon) met daarin een demon genaamd "Pinky" en je zag vuur hier en daar.
Doom 3 zal zo rond eind 2002 uitkomen maar er zal eerst weer een test uitgebracht worden.
Ik heb ook een ander nieuw filmpje gezien van doom 3 (was getoond op de QuakeCon) met daarin een demon genaamd "Pinky" en je zag vuur hier en daar.
Doom 3 zal zo rond eind 2002 uitkomen maar er zal eerst weer een test uitgebracht worden.
Tis niet alleen de monsters, maar de gehele gameplay. Zo'n spel valt gewoon vrijwel niet na te maken, zelfs voor id Software.Op vrijdag 05 oktober 2001 18:08 schreef Aspi het volgende:
Van wat ik van de developers gehoord heb kan je wel eens gelijk hebben. De hordes monsters die je in doom had komen zeker niet terug.. Maar misschien wel multiplayer ownage
DooM II en Final DooM vind ik ook maar magertjes in vergelijking met DooM.
De minimale videokaart die je moet hebben is een GeForce 256 Annihilator. De allereerste dus. en die heb ikOp donderdag 04 oktober 2001 18:32 schreef ExiRana het volgende:
[..]
En hoe moet dat met mijn Geforce 256 DDR!?
ach, gewoon draaien in 320x240
Verwijderd
Ik heb me nog wel voor genomen om het komende half jaar niets meer te kopen, een webcam wil ik nog wel graag hebben.Op zaterdag 06 oktober 2001 13:32 schreef daFubar het volgende:
[..]
De minimale videokaart die je moet hebben is een GeForce 256 Annihilator. De allereerste dus. en die heb ik
ach, gewoon draaien in 320x240
Pagina: 1