Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT > translocator "residu" vertraagt enorm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met residu bedoel ik dus die muk die ffies blijft hangen nadat je de translocator hebt gebruikt. Als ik daar "tegenaan" loop gaat het aantal fps drastisch omlaag. Als iemand om me heen flink met zijn/haar translocator te keer gaat wordt het gewoon onspeelbaar.
Mijn systeem (cel366>550, 128mb, voodoo3) is op zich snel genoeg.
Enig idee of er wat aan te doen valt?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Heel maf dit!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ja..echt wel

Ik heb echt van me levensdagen nog nooit een beffende kikker gezien die UT speelde >:)

Verwijderd

Topicstarter
Graag de melige opmerkingen posten in het daarvoor bestemde forum.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:53
sorrysir

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

Misschien moet je decals uitzetten? Ik weet niet precies waarvoor ze zijn (ja, iets grafisch), maar misschien helpt het. :)

Verwijderd

Dan zul je waarschijnlijk een optie mbt lightning uit moeten zetten, maar dit zal wel tenkoste van meerdere effecten gaan. Ik zal zelf even wat proberen.

Verwijderd

Mijn fps gaan ook omlaag, met iets van 10 fps. Ik heb daar verder weinig last van want ik zit dan nog boven de 45 fps. Ik heb ook vertraging als ik een shock combo doe en door dat effect loop. Ik kon geen instelling vinden om die effecten te verwijderen. Misschien dat iemand anders de oplossing weet. Ik heb overigens geen voodoo, maar TnT2 kaart.
Pagina: 1