Anoniem surfen

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik heb even gezocht naar een proggie om je IP te verbergen tijdens het bezoeken van websites omdat ik dit (vandaag) even nodig heb.
Ik word waarschijnlijk geblocked op een bepaalde site maar wil dit zeker weten.

Ik heb het geprobeerd met programma's als Anonymous en Spoofer maar geen van beide werkt goed zo blijkt.
Dan is er ook nog SpaceProxy welke ik niet van hun site te pakken krijg.

Wie weet of hier nog alternatieven voor zijn behalve dan dat ik via een Proxy moet surfen?

:)

Verwijderd

via een proxy wil ook helpen, dan surf je via het ip van de proxy als ik het goed heb.

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Op donderdag 04 oktober 2001 14:02 schreef Mikedigi het volgende:
via een proxy wil ook helpen, dan surf je via het ip van de proxy als ik het goed heb.
Dat is zo ja, maar kun je me misschien uitleggen hoe ik dit instel?

Verwijderd

In IE even zoeken in de opties

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 04 oktober 2001 13:48 schreef Moon het volgende:
Ik heb even gezocht naar een proggie om je IP te verbergen tijdens het bezoeken van websites omdat ik dit (vandaag) even nodig heb.
Ik word waarschijnlijk geblocked op een bepaalde site maar wil dit zeker weten.
Probeer het eens op een ander PC met een ander IP, dan weet je het zeker. Hier werken we verder niet aan mee als je het niet erg vindt, En als je het wel er vindt ook :P

Als je geblokkeerd bent op een site dan heeft de eigenaar daar een goede reden voor (en zo niet is dat gewoon een recht wat iemand heeft). Als wij je hier blocken vinden we het ook niet leuk als je onder een ander IP terugkomt >:)

Dit topic is gesloten.