Toon posts:

Hot pluggen van headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het normaal dat je, tijdens dat de pc opstaat, de stekkers van je speakers niet mag uittrekken en een headset insteken?
Men pc loopt gewoon vast als ik dit doe (SB live 1024 onder win2k). Eén keer was het zelfs zo erg dat hij men SB niet meer vond in windows en ik hem in een ander pci slot moest plaatsen en terug installeren voor het weer werkte. Als het niet mogelijk is om te wisselen terwijl de pc aanstaat, weet dan iemand een manier om beide tegelijk aan te sluiten?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Splittertje voor de jack aansluiting kopen in electronica winkel.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Op donderdag 04 oktober 2001 13:47 schreef Stylzz het volgende:
Is het normaal dat je, tijdens dat de pc opstaat, de stekkers van je speakers niet mag uittrekken en een headset insteken?
Men pc loopt gewoon vast als ik dit doe (SB live 1024 onder win2k). Eén keer was het zelfs zo erg dat hij men SB niet meer vond in windows en ik hem in een ander pci slot moest plaatsen en terug installeren voor het weer werkte. Als het niet mogelijk is om te wisselen terwijl de pc aanstaat, weet dan iemand een manier om beide tegelijk aan te sluiten?
Mijn pc loopt ook vast als ik teveel ga kloten met de inhoud als ie aanstaat. Bijvoorbeeld als ik een midi kabel te hard aandruk, krijg je ook zo'n leuke snoeiharde pieptoon te horen terwijl je zo snel mogelijk de reset knop probeert te vinden :P.
Maar ik denk gewoon dat het komt doordat de kaart een beetje gaat bewegen, niet door het wisselen. Ik kan overigens wel jacks er uit halen en in pluggen terwijl ie aanstaat. Gelukkig maar, anders zou het vervelend reviewen worden :).