Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik denk eraan om de nieuwe Sony DSC-P5 te kopen en vroeg me af of er al iemand is die er ervaringen mee heeft gemaakt.
In reviews heb ik gelezen dat de flits tegenover zijn voorgander DSC-P1 verbeteerd is. Weet er nog iemand iets van? En ik vroeg me ook af of ik deze cam ook als webcam kan gebruiken... :?
En kan je de memory stik van de eene carera ook voor een andere gebruiken of zijn der allemaal verschillende memorysticks nodig?
Ik hoop maar dat jullie me hier verder kunnen helpen! *D

Verwijderd

Topicstarter
weet hier nou niemand iets over? lijk me sterk.

Verwijderd

url van de camera misschien??
ik wil wel is weten welke het is!

Verwijderd

Ik zeg op dit soort topic's altijd:
Blaaaat... :Z :z :Z :z :Z

Verwijderd

Topicstarter
dus om info vragen vindt jij slaapwekkend. Nou dan hoop ik maar dat jij nooit de hulp van anderen noodig hebt omdat je dingen niet goed weet :(

Verwijderd

Hij is gebaseerd op de P1, ik heb een P1 en die bevalt me wel!
De dingen die ik wat minder vond aan de P1 is kennelijk nu verbeterd! (kleine flash range en de dikte van het apparaat. En hij is lichter geworden (altijd welkom).

Ik denk dat dit wel een cool apparaat is, zeker met de ervaringen die ik heb met zijn voorganger ben ik er eigenlijk wel van overtuigd!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

De memorystick van de ene camera kun je ook gebruiken op de andere camera. makkelijk toch?
Ik denk alleen dat het niet mogelijk is om memorysticks van de sony mp3spelers te gebruiken in je camera. (maar dat weet ik niet zeker)

Verwijderd

Topicstarter
en is die camera ook als webcam te gebruiken? Ik had gelesen dat ze een video out heeft... :?

Verwijderd

Kheb net de P5 gehaald, want ik had mijn P1 verkocht. Is veel beter, makkelijker en betere flits instellingen. Heeft inderdaad Video-out --> dus als je een tv kaart hebt is hij als een webcammie te gebruiken

memorysticks van je mp3 speler van sony is ook te gebruiken in je camera, alleen die van je camera werkt niet in je mp3 speler

Verwijderd

Topicstarter
dus je kan die witte magic gate memory stick gebruiken voor de sony dcs-p5?????
Ik had namelijk sony gemailt en die zeiden van niet!!! :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 23:47 schreef Anjing het volgende:

memorysticks van je mp3 speler van sony is ook te gebruiken in je camera, alleen die van je camera werkt niet in je mp3 speler
Please!!! Is er iemand die dat met de Magic gate memory stick nou precies weet??? :?

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:06
Op zondag 21 oktober 2001 22:56 schreef star het volgende:

[..]

Please!!! Is er iemand die dat met de Magic gate memory stick nou precies weet??? :?
werkt gewoon hoor in een digicam hoor
Pagina: 1