Toon posts:

DIABLO 2 HAS GONE GOLD!!!!!!!!!!!!!!!! WHOOPIE

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ga maar naar www.blizzard.com diablo 2 is gold baby. nog maar een paar weekjes wachten en dan gaat mijn slaap er weer aan.

• Rixter223
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Eerst zien en dan geloven...
Ze beloven dat spel al 2 jaar geloof ik!
Ik ga btw wel voor de deur liggen van de winkel als ie uitkomt want ik wil 'm echt wel hebben :)

• Rixter223
  • Laatst online: 16-11-2021
Deze topic hoort trouwens in Spielerij en niet hier.

Verwijderd

Hij komt wel net op tijd uit, kan ik er mooi in mijn vakantie mee spelen :) Als het goed is wordt het spel gelijktijdig in Europa als in Amerika gereleased, dus kun je hem gewoon in Nederland reserveren.
Ik hoop alleen wel dat de problemen die ze met d3d hadden opgelost zijn.

Verwijderd

oh god nee he, toch niet weer he!!!

altijd dat gezeik met D3D, is het dan ZO MOEILIJK om de wereldstandaard aan te houden, stelletje incompetente snikkels.

Als er al problemen mee waren zullen die er altijd blijven (check Unreal, niet UT)

Anyways Diablo2 wilt ik zekerz hebben

Verwijderd

dan ga ik hem morgen maar ff downloaden :) :) :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-11 11:09
Ik denk niet dat dat morgen al kan hoor

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Mmmm, toch vaag dat ik dan toch ben uitgekozen om te beta-testen, nu pas.... Krijg net het mailtje binnen.

Verwijderd

Dat ligt eraan: Ik had Evolva al lang uitgespeelt, 2 weken voordat hij Gold was :) :) :) (echt waar)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Zal wel aan mij liggen maar Diablo 1 vondt ik niet super...en hier is iedereen zwaar aan het geilen op deel 2?

Waarom?

Verwijderd

Omdat anderen Diablo 1 wel super vonden, simpel toch :)
Wat ook erg goed was bij Diablo 1 was dat het spel erg goed online was te spelen.

Ik vind overigens alle Blizzard spellen erg goed, die lui maken net de spellen die ik leuk vind.

• Terranca
  • Laatst online: 21:44
Ik heb vanochtend de beta cd-key gekregen van Blizzard. Je moet niet weten hoe blij ik was, ff snel de beta gedowned .. en hij rijdt als een trein .. het is echt wel een kewl spel! er is gewoon ZOW veel! Vooral de socketed artikelen zijn kewl...

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ben nu ook die stress-test aan het downen (al een tijdje -- casema :r)..
Ga straks ns eventjes fijn Diablo 2 spelen :o :o

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Je hebt wel ongeveer een aparte HD nodig voor dat spel.. 950 MB!! Shit..

Verwijderd

Ik wacht nu al meer als 2 jaar op dat spel, Collectors Edition in de VS besteld, gister BETA key gekregen, BETA gedownload, ga spelen... en ik vind hem ZO tegenvallen.... het ziet er allemaal zo... lelijk uit en zo groot al die figuren... Ik heb, op de light effecten na, gewoon het idee dat ik 1 zit te spelen, en na bijna 4 jaar development, vind ik dat geen goed teken.
En hij wilde niet werken tot ik mijn Voodoo2 instalde om hem daarmee te spelen (zal wel door beta komen, maarja).

Verwijderd

Ik neem aan dat er niet iemand is die zijn Beta Key wil deelen :'( Ik heb hem niet :'( :'( :'(

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-10 07:57
TP70 aka Georgio: Ik vond(en niet 'vondt') diablo 1 meesterlijk ... het is niet voor niets een van de weinige games die ik daadwerkelijk heb gekocht ...

Diablo 2 is voor mij gewoon een 'must have' :)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Ik heb ook een beta key ontvangen en ben nu aan het downen. Maar als je die e-mail leest gaat het duidelijk over het testen van de servers. Diablo 2 kan al best Gold zijn. Ze moeten allen misschien aan de server kant nog wat aan passen.
Als ik de screenshots zie vind ik het er trouwens behoorlijk rottig uit zien voor al de tijd die we hebben moeten wachten. Lijkt wel een beetje op Tiberian Sun. (Qua wachten) Maar dat was ondanks de grafische tegenvaller toch een vet spel. Ik denk (hoop) dat dat hier ook zo mee zal zijn. :)

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

de reden waarom het zo lelijk is is omdat de effects enzo eruit geript is, ik moet er niet aan denken dat Diablo 2 erzo uitziet. en in zo'n lage resolutie.
de file mocht niet te groot worden dus.

COOL spel man :9

Verwijderd

Topicstarter
Eh jongens grafish gaat er niet veel veranderen aan het origneel in tegenstelling tot de beta.

Maar bijna alle Blizzard spelen zijn in het begin flink afgeblaft en pas later grote hits geworden door superieur speelstijl en verhaal lijnen. En ik vind het grafisch nog allemaal mooi hoor het is geen quake 3 maar dat spel sucked verschrikkelijk met de gameplay (vind ik geen offense voor mensen die q3 wel kicken vinden.)
Pagina: 1