Supermicro P3TDL3: Is dat goed overklokken?

Pagina: 1
Acties:

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 13:15

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Hallo mensen!

Ik krijg dit weekend hoogstwaarschijnlijk mijn Supermicro P3TDL3 (Dual P3 Tualatin, U160 & LAN Onboard, Serverworks chipset)...

Is dit nog een beetje redelijk over te klokken? Ik heb (binnenkort) waterkoeling, dus de koeling moet niet zo'n probleem zijn...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Naar alle waarschijnlijkheid niet. Supermicro is absoluut geen overklokkersborden-bakker! Je mag al blij zijn als je een andere FSB dan 100/133 kan kiezen (waarschijnlijk kan dat niet eens)...

Best jammer trouwens, Supermicro bordjes roelen verder echt zwaar: de afwerking is super, ze zijn retestabiel etc.

Edit: net ff op de Supermicro h/p gekeken, en idd kan je alleen 100/133 als FSB kiezen.
Conclusie: nee, dit is geen overklokkersbord.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Jammer...

Dan wordt het gewoon een standaard config met een overkill-waterkoeling.....

Nou ja, wat maakt het ook uit... Beter wat meer capaciteit dan te weinig... :P :P :P

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Heb je niet de keuze uit andere moederborden dan .. ik zou namelijk bij aanschaf van nieuw systeempje niet bezuinigen op het moederbord .. voor 75 gulden meer heb je een Abit / Asus / MSI / Gigabyte bordje!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Op donderdag 04 oktober 2001 14:11 schreef n0va^ het volgende:
Heb je niet de keuze uit andere moederborden dan .. ik zou namelijk bij aanschaf van nieuw systeempje niet bezuinigen op het moederbord .. voor 75 gulden meer heb je een Abit / Asus / MSI / Gigabyte bordje!
Het bord waar ik het over heb (P3TDL3) is een bord van +/- 2000 piek...

het is een van de nieuwste van Supermicro...
Supermicro is leverancier van de paar beste serverborden ter wereld, en ik heb het dus niet over het eerste de beste knakenmerk!!!

En overklokken is niet het belangrijkste!