Red Fraction...wat is er nou zo goed aan ?

Pagina: 1
Acties:

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Ja, titel zegt het al....
Red fraction gister geinstalleerd, (iets over de 1gb !! :? )
Alles op max. gezet, (Resolutie etc.) en gaan met die banaan.

Wat me meteen opviel, de techniek die men had gebruikt bij SOF / OFP word hier niet toegepast.
Schiet je iemand (in theorie aan gort), dan ligt hij doodleuk op de grond zonder een spatje bloed op z'n tenue..!
De graphics zijn "leuk", maar niet beter dan OFP......

Hebben de makers niet om zich heen gekeken naar de concurrentie ?
Het enige wat "nieuw" is, is dat men gaatjes kan schieten in muren etc.

Graag jullie meningen...!

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Ik vind ook dat er gewoon te veel tijd is gestopt in de omgevingen, en te weinig in de tegenstanders en de AI.

Dat maakt van een goed spel, goed verhaal en goeie graphics weer een gewoon 1fst person shootertje. Erug jammer :'(

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
Op donderdag 04 oktober 2001 13:31 schreef Davidbub het volgende:
...Ik vind ook dat er gewoon te veel tijd is gestopt in de omgevingen, en te weinig in de tegenstanders en de AI....
Hmmm, ik las ergens dat de "guards" "slimmer" worden als je verder in het spel komt.....
Ik hoop het, want tot nu toe strafen ze naar links - rechts, en knielen ze af en toe.... bij OFP was het soms gods ommogelijk om een soldaat af te schieten....

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 13:34 schreef zephyer het volgende:

[..]

Hmmm, ik las ergens dat de "guards" "slimmer" worden als je verder in het spel komt.....
Ik hoop het, want tot nu toe strafen ze naar links - rechts, en knielen ze af en toe.... bij OFP was het soms gods ommogelijk om een soldaat af te schieten....
dat is ook zo, na mate je verder komt word de ai beter (neit veel beter, maar beter) de mercs zijn het slimst en schieten ook met railguns (niet stoppen met lopen dus >:)

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Maar als het makkelijk zou zijn is het ook niet leuk.
En BTW, om iemand dood te schieten zou ook niet makkelijk moeten zijn, toch ?

Ik heb beide spellen nog niet gespeeld, maar lijkt me wel leuk.

I got a problem-solver and its name is revolver

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vond de demo wel aardig. Genoeg leuke dingen om even mee zoet te zijn. Dat het geen absolute kraker is, ben ik zeker met je eens, maar totale afkraking...nee.

Dan heb ik minder op met Serious Sam.

Verwijderd

mijn visie......

t spel zuigt big time....
weinig nieuws, en ook qua multiplayer big time suckend.
maar misschien voor de "mod freaks" wel weer een leuke engine.

:)

Verwijderd

Moet je ook niet op easy spelen }:0

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Iemand enig idee wat ik moet doen om die administrator key te krijgen? Das nadat je je vermomt hebt als arts ofzo.. Operatie zaal enzo maar heb geen idee hoe ik voorbij die chick achter die balie kom.. die gasten zien me al aankomen ;)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:52
Op donderdag 04 oktober 2001 20:49 schreef aXe het volgende:
Iemand enig idee wat ik moet doen om die administrator key te krijgen? Das nadat je je vermomt hebt als arts ofzo.. Operatie zaal enzo maar heb geen idee hoe ik voorbij die chick achter die balie kom.. die gasten zien me al aankomen ;)
Je moet die lui toch gewoon neerknallen, daarna moet je bovenin op een kamer een dikkere neerknallen. Dan kun je die key pakken. Maar het is idd best wel een lastig stukje, vooral omdat je maar één wapen hebt een beperkt aantal kogels.

Verwijderd

Ik heb die multiplayer demo gedownload. Met een woord: KUT. Echt geen ene reet aan om te multiplayeren.

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 22:48

Copyman

Dode muis

Het is Red FACTION.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Pagina: 1