Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Iemand al cs beta 6.5 gespeeld ?? Bevalt het ??

Pagina: 1
Acties:

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
Heeft iemand cs beta 6.5 met nieuwe 1.1 hl patch al gespeeld ?? Hoe bevalt het qua gameplay, ping, etc...
Ik ben vooral benieuwd naar de ping van 56k gebruikers (zoals ik), wat was het eerder, en wat is het nu ???
Anderen kunnen natuurlijk ook effe vermelden of hun ping beter is of slechter..?
Ik moet de hele shit :) nog downloaden met mijn modempie :(

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 20:20
Kan je niet helpenn moet hem ook nog dowloaden.. ook 56k :( :(

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gisteravond even gespeeld, hele zooi downen duurde even, haast alle mirrors waren vol of lagen plat. Duurde dus even voordat ik de updates binnenhad, moest daarna ook nog server upgrades halen maar uiteindelijk werkte het :) . Geluiden zijn verbeterd, sommige guns hebben dempers, rookgranaat is er bij gekomen. Ziet er niet heel mooi uit, maar is wel koel als er stuk of 5 van die dingen ergens heen worden gegooid. Verbetering van de netcode kan ik nog niks van zeggen, chello heeft hier sowieso slechte ping, dus voor mij zal die netcode niks helpen denk ik :( . Best veel nieuwe levels, aztech heeft onweer, kan je geloof ik ook door geraakt worden, maar is mij nog niet gelukt ;) , Italy ziet er koel uit, mooie geluiden ook, opera-zanger op achtergrond, etc. oh ja, die kippen roelen ;)

hmm, ik krijg de console niet meer tevoorschijn :(

Prepare for unforeseen consequences

Verwijderd

heb het gister nacht een tijdje gespeeld, mijn ping is sterk verbeterd door netcode (was eerst 80 is nu 50 over het algemeen)
in sommige levels kan ik mijn geld en health niet zien, dit zijn dan grote rode en gele blokken, maar voor de rest is het stukken beter!! :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:07
console met commandline:
hl.exe -console -game cstrike
Ik vind 6.5 echt goed. Escape is eruit gehaald (yay!). Nieuwe netcode is ook okay.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

Ik heb net opnieuw HL opnieuw installed en de 1.1.0.0 update er overheen gegooid, en vervolgens CS er bij geplaatst. Ligt het nu aan mij, of kan ik geen karakters kiezen om mee te spelen? Er is er eentje, maar er zit geen plaatje bij. :(

Verwijderd

ja ping is zwaar verbeterd
eerst had ik 40-60

nu 20-30

lekkur hoor :)

Verwijderd

Uhm.. ik heb hem zelf niet getest maar een maat wel en die had het er over dat het buggy was en de LAG groter dan met de oude versie.

Zal het zelf ook nog wel ff bekijken.

Verwijderd

Ik heb m nu wel weer voor het grootste deel uitgechecked: ik vind de nieuwe levels best wel mooi. Een paar wapens zijn wat veranderd en daar moet je ff aan wennen (de colt assault heeft geen zoom meer :(). Maar al met al beter.

Verwijderd

6.5 is wel een verbetering...veel minder lag hier..alleen es_trinity is echt een zuigmap..niet te doen als terror zijnde..veelstegroot en geen escapepoints te vinden..

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:07
In Trinity zit een Escape point op die brug. Gewoon langs die kerk enzo oprennen. Relatief eenvoudig hoor.
Pagina: 1