Toon posts:

citrix java client en published apps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

heeft iemand ervaring met de citrix ica java client en dan specifiek met de mogelijkheid om published apps aan te spreken? ik wil namelijk de java client gebruiken om op os-X een bepaalde published app te gebruiken, maar ik kom niet verder connecten naar de server via

-address:[ip adres]

maar dan log je in op de server zelf (krijg je win2k login), en ik wil connecten naar een app die op de server draait. vraag is dus of iemand weet wat daarvoor de commando's zijn...

vb:

-address:PowerPoint
tcpbrowseraddress:citrixserver.yourcompany.com
initialprogram:#PowerPoint

maar dat werkt dus niet helemaal lekker...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

uit het hoofd:

Maak eerst een aantal publish apops aan de op TS.
Geef iedereen rechten op de apps.
Ga dan vogelen met et webbased verhaal.
Login (naam, pasw. domein) en je krijgt een lijst met apps waar je rechten op hebt.

Klein tipje:
Maak ook en published app aan voor de applicatie EXPLORER.EXE indien je deze als published app opstart, krijg je gewoon een winsession.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
die published app draait al en kan je in terminal clients onder windows en os9.1 gewoon via een menu aangeven welke app je wilt gebruiken op een bepaald ip. In de java client moet je echter echt alles via een commando regel opgeven en ik weet dus niet wat daarvan de syntax is...

(voor de duidelijkheid; het gaat niet om de webbased client maar om de pure java client lokaal op de machine

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

ahh... dat laatste (local java) had ik niet begrepen.
Zorry daar weet ik niets vinden.
Maar waarom draai je het niet webbased ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
webbased is weer extra installeren en waarom zou je dat gebruiken als je een gewone client op je eigen machine kunt draaien.... (als dat ooit gaat werken althans) iemand nog een idee?