Toon posts:

3Com switch vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga me heel waarschijnlijk deze switch kopen:

http://www.3com.nl/products/office_switches/ds_switch16.html

Ik lees en hoor er alleen maar goede dingen over, maar ik heb nog 1 vraagje eigenlijk: maakt dat ding veel lawaai ?

Edit: Nog een vraagje eigenlijk: hier zit toch ook een uplink poort aan hoop ik ? Ik heb nu thuis een 5 ports hub waar ik in de uplink mijn kabelmodem steek en dan in de 4 andere poorten een pc (4 verschillende ip's dus), die setup kan ik hier toch ook nog altijd mee verwezelijken hoop ik ?

Verwijderd

Mijn 3Com® OfficeConnect® Dual Speed Switch 8 (dus niet 16) maakt vrijwel geen geluid.... verder zit er natuurlijk een uplink poort aan. Het lijkt mij dat dit ook voor de 16 moet gelden. Verder zijn het mooie dingen, die dingen van 3Com, nooit problemen mee.
Succes,

Sikko2Go

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb zelf een 5 poorts switch, staat altijd aan maar maakt bij mij geen geluid... of dat ook bij zo'n 16 poorts versie is weet ik niet

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

**kuch** dit stond bij eigenschappen en voordelen:

Eenvoudige uitbreiding met behulp van een MDI-MDIX-poort voor de verbinding met een server, eindstation of een andere switch of hub.

There's your answer

oftewel:
een poort met een knopje om te switchen van crossed-> straight zodat ie als uplink te gebruiken is

Verwijderd

Topicstarter
Prima, bedankt voor de antwoorden :)