3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
Heb dat hier ook. SCSI kaartje wat bij scanner zit is echter van HP. Misschien even met HP bellen?
Watvoor SCSI connector zit er op je scanner? Is dat toevallig een grote centronics (zoals op printers). Zou het dan ook niet op een gewone el-cheape SCSI controller met de juiste verloopkabel kunnen?
Watvoor SCSI connector zit er op je scanner? Is dat toevallig een grote centronics (zoals op printers). Zou het dan ook niet op een gewone el-cheape SCSI controller met de juiste verloopkabel kunnen?
Er zit een HP scsi kaartje bij, maar dat is een ISA kaartje en die wordt niet ondersteund in W2K.
En er zit idd een printer connector op.
Maar een el cheopo kaartje met adaptor moet dus werken?
En er zit idd een printer connector op.
Maar een el cheopo kaartje met adaptor moet dus werken?
Verwijderd
Je koopt een oude Adaptec 15xx ISA kaart voor een geeltje op de beurs, daar zit ook een Centronics poort op. Maar bij mijn weten is Centronics 50pins en heeft hij een 25Pins DP connector nodig. Gelukkig is de kabel van Centronics naar DP25 een gangbare, dus overal te koop. Overigens sluit ik niet uit dat ze op de beurs ook kaartjes met een DP25 externe poort verkopen.
Ik heb nog 2 Adaptec 1542 ISA kaartjes liggen, maar ik weet niet zeker of ze het doen. Als je geinteresseerd bent mail je maar.
Ik heb nog 2 Adaptec 1542 ISA kaartjes liggen, maar ik weet niet zeker of ze het doen. Als je geinteresseerd bent mail je maar.
Verwijderd
Jah?Op donderdag 04 oktober 2001 13:16 schreef victorb het volgende:
adaptec 2906
Wat wil je daarmee zeggen?
Verwijderd
Koop een adaptec 2904 met een 50 pins wide scsi naar 50 pins centronics kabel. Dan moet je scanner het weer doen. Succes ermee.
Verwijderd
goh misschien heeft deze kaart een 25 polige connector slimpieOp donderdag 04 oktober 2001 16:27 schreef NorthernLightX het volgende:
[..]
Jah?
Wat wil je daarmee zeggen?
Hmm stom had ik op de adaptec site overheen gekeken. Maar adaptec 2906 die zoek ik dus. Bedankt allemaal.
Verwijderd
Adaptec 2906 wordt hier in Europa dus verkocht als 2904
Zo'n goedkoop scsi-kaartje + 50->25 pins adapter moet genoeg zijn.
Hij wil juist PCIOp donderdag 04 oktober 2001 12:15 schreef NorthernLightX het volgende:
Je koopt een oude Adaptec 15xx ISA kaart voor een geeltje op de beurs, daar zit ook een Centronics poort op. Maar bij mijn weten is Centronics 50pins en heeft hij een 25Pins DP connector nodig. Gelukkig is de kabel van Centronics naar DP25 een gangbare, dus overal te koop. Overigens sluit ik niet uit dat ze op de beurs ook kaartjes met een DP25 externe poort verkopen.
Verwijderd
nee hoor 2906 is ook te koop in NL had hem woensdag nog in mijn handen netjes in doos verpaktOp donderdag 04 oktober 2001 22:27 schreef BBL the 2nd het volgende:
Adaptec 2906 wordt hier in Europa dus verkocht als 2904
Verwijderd
Oh bedoel je dat. Dat zou best wel eens kunnen!Op donderdag 04 oktober 2001 16:43 schreef victorb het volgende:
[..]
goh misschien heeft deze kaart een 25 polige connector slimpie
En over dat PCI/ISA verhaal, mijn ogen zaten een beetje dicht...
Waar was dat? Ik heb namelijk al gezocht maar kan hem niet echt vinden.Nee hoor 2906 is ook te koop in NL had hem woensdag nog in mijn handen netjes in doos verpakt
Je kun eigenlijk iedere scsi controller grebruiken voor die scanner als je maar scsi2 of nieuwer is.
Alleen een andere kabel op de kop tikken...
Als je een goedkope scsi2 koopt zit daar een 50polige ministekker aan en er bestaan gewoon verloop kabels van die stekker naar 25-polige sub-d stekkers.
ik denk dat een goedkoop kaartje +kabel (als je hem alleen voor de scanner gebruikt) goedkoper is dan een luxe adaptec enz.
Alleen een andere kabel op de kop tikken...
Als je een goedkope scsi2 koopt zit daar een 50polige ministekker aan en er bestaan gewoon verloop kabels van die stekker naar 25-polige sub-d stekkers.
ik denk dat een goedkoop kaartje +kabel (als je hem alleen voor de scanner gebruikt) goedkoper is dan een luxe adaptec enz.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Pagina: 1