I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Genome@home rekent de data die hij al heeft gewoon meerdere keren uit als er geen internet-verbinding is gevonden. Dat is op zich dus geen ramp.
Je kunt als je een keer dan wel online bent geloof ik gewoon je input file deleten en genome@home opnieuw opstarten. Volgens mij wordt dan nieuw werk opgehaald en het oude geflushed.
Je kunt als je een keer dan wel online bent geloof ik gewoon je input file deleten en genome@home opnieuw opstarten. Volgens mij wordt dan nieuw werk opgehaald en het oude geflushed.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
wanneer online maakt dus niet uit, als hij online is gewoon -upload gebruiken
Gewoon genome opstarten, en hij probeert automatisch verbinding te maken. Dus de eerste keer dat je hem opstart moet je verbinding hebben, hij gaat dan werk ophalen.
Daarna kun je hem opstarten met de optie -nonet, en hij gaat gewoon verder met je oude werk. Als je wilt flushen, maak je verbinding, en start je de client op zonder de nonet optie. Hij gaat dan automatisch flushen en nieuw werk ophalen.
Daarna kun je hem opstarten met de optie -nonet, en hij gaat gewoon verder met je oude werk. Als je wilt flushen, maak je verbinding, en start je de client op zonder de nonet optie. Hij gaat dan automatisch flushen en nieuw werk ophalen.
[removed]
Verwijderd
Ik sluit me aan bij Redwing.
Let er wel op dat je wel -nonet gebruikt als je geen i-net verbinding hebt. Anders probeerd hij het blokje weg te sturen zodra hij klaar is, en kun je vreemde effecten krijgen. Mijn pc (Win 2000 Server) wordt ontzettend traag als er geen verbinding is op zo'n moment.....
Let er wel op dat je wel -nonet gebruikt als je geen i-net verbinding hebt. Anders probeerd hij het blokje weg te sturen zodra hij klaar is, en kun je vreemde effecten krijgen. Mijn pc (Win 2000 Server) wordt ontzettend traag als er geen verbinding is op zo'n moment.....
Iig al bedankt voor de antwoorden tot nu toe.
Hij gebruikt het programma electron microscope 2, daar kun je inderdaad de -nonet functie inzetten
Als je vervolgens een verbinding met internet maakt moet je die weer uitzetten om te flushen en daarna weer aanzetten. Klopt dat?
(in principe draait het programma nl gewoon altijd als de PC aan staat)
Hij gebruikt het programma electron microscope 2, daar kun je inderdaad de -nonet functie inzetten
Als je vervolgens een verbinding met internet maakt moet je die weer uitzetten om te flushen en daarna weer aanzetten. Klopt dat?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Electron Microscope 2 kan je gewoon blijven draaien en je kan ook gewoon de client laten draaien, om te flushen hoef je alleen maar -upload te gebruiken (of upload results)Op donderdag 04 oktober 2001 13:11 schreef Alfredt het volgende:
Iig al bedankt voor de antwoorden tot nu toe.![]()
Pagina: 1