De koe instellingen op de HRO academieplein

Pagina: 1
Acties:

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Wat zijn de koe instellingen op de HRO academieplein?
als iemand die weet dan kan ik wat flops gaan maken die ik dan kan gaan verspreiden :D (ik ben niet echt een super persoon met die netwerk dingen)
bedankt

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
HRO Rotterdam??
*weep* mijn exkoeien...
Vorig jaar zat ik er nog op school :+

Ze veranderen de netwerkinstellingen daar wel regelmatig. De laatste keer dat dat gebeurde, tijdens mijn afstuderen, lukte het mij niet meer om er zo gauw ff doorheen te komen...

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

een kale ini is genoeg, heb het vorige week nog gedaan.

ten minste, wij hebben onze proxy binnen het school-netwerk staan en dat lukt altijd, voor naar buiten weet ik het niet

als je heel de mediatheek heb, dan haal je er ongeveer 3500-5000 per dag(dat is het meeste wat wij uit school gehad hebben, en dat was met z'n 3en 4 uur assimileren

ps. als je onze koeien tegen komt, laat ze dan gewoon staan(rc5dpc@hotmail.com)

psII. wij probeerden ook altijd pc's in het weekend te laten kraken en op een gegeven moment zijn ze zelfs zo ver gegaan dat al internet plat lag in het weekend, vorig weekend zelfs onze eigen keyserver, dus dat is niet zo'n fijn gevolg

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 13:01 schreef ColdFusion het volgende:
Ze veranderen de netwerkinstellingen daar wel regelmatig. De laatste keer dat dat gebeurde, tijdens mijn afstuderen, lukte het mij niet meer om er zo gauw ff doorheen te komen...
daar heb ik nooit iets van gemerkt, maar nu is de beveiliging wel een stuk beter geworden, anoniem inloggen is niet zo simpel meer, en het scannen op registry-bestand(POL) wordt ook een stuk vaker gedaan(tactisch omnoemen en dan blijft ie behouden)

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Natuurlijk laat ik geinstaleerde koeien staan, en misschien ga ik het dan doen met een perproxy die ik in een cimdroom koputer stop, moet ff kijken of ik ze daar voor een beetje warm kan krijgen :D maar ik probeerwel wat....
u shall see 8-)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.