Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT en GeForce DDR Sux !!

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11 20:24
Hallo, allemaal , ik zit met een probleempje,kheb net een geforce ddr gekocht (2de hands Annihilator Pro fl.325 :)),maar als ik UT speel op 1024x768x32bit haal ik net over de 40fps , terwijl ik op m'n ouwe 2 x voodoo2 SLI 57fps haalde !. (16bit weliswaar).
Ik gebruik de 513 Nvidia drivers op Win98.
Als ik Quake 3 benchmark heb ik 56fps met alles op max (textures 32bit etc..),maar ik hou niet van Quake 3 :(.
Ook heb ik al geprobeerd om OpenGL UT the spelen maar dat maakt ook nix uit.
Needles to say dat ik hier niet blij mee ben :(,nou heb ik wel eens gehoord van een glide wrapper van Creative.
Ben ik hiermee geholpen of werkt dat niet met Geforce kaarten?
Zo ja , waar scoor ik dat ding?.
Ik hoop niet dat ik nu Quake 3 moet gaan spelen om een beetje te kunnen fraggen!.
PS, ik heb m weliswaar voor 3d Apps gekocht (Lightwave) maar een spelletje op z'n tijd moet toch wel kunnen.
Systeem is P2-350@392 192mb ram.
bedankt en hoop op wat reacties.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Wowwwwwwwwwwwwww. 41 FPS?!?!?!?!?!?!?!?!?
Ik wou dat ik er zoveel had. Jullie mensen zijn ook nooit tevreden. Ik heb er met UT op 512x368 haal ik 15 fps met men p166-tje. En voodoo2. :( :( :( :( :( :( :(

Verwijderd

Hoi Hellhound

Ik ken het fenomeen een beetje hellhound... heb zelf net nieuwe computer PIII667 133 mhz met 196 mb en geforce ddr en snelle hd.. maar als ik op 1024*768 speel met alles erop en eraan.. dan vind ik het gewoon bijna schokkerig :( :(.. zeker als er veel people meespelen op een game... begrijp er niks van!.. heb een of andere 5.22 driver.. dus daar ligt het niet aan... maar wat dan wel?? Zou het dus ook graag willen weten wat ik mis doe....

Verwijderd

Ik haal nu met mijn VIPER2 en Metal driver, iets meer dan 70 fps, best leuk voor zon kaartje waar iedereen maar over blijft zeiken.
Ben dus eigenlijk dik tevreden.

ps: ik haal 130 fps in quake3 met 640-480 alles op NORMAL.
Ik heb trouwens een p3 733mhz.

hoi

Verwijderd

Je moet gewoon UT 4.00 van de cd-rom installeren, dan het bonuspack, en dan de UT 4.20 patch.
Normaal gezien moet het probleem hiermee opgelost zijn...

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Vooral niet de 5.xx drivers gebruiken. Deze zijn stabieler maar wel traaaag. Ik gebruik de 3.75 drivers van Asus voor mijn v6800 en kan het smooth spelen op 1024*768*32, met high text. Dit alles aangestuurd door een C366@550. Op 366 redt hij het trouwens ook nog heel behoorlijk, die GPU is best kachtig. :)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
bij mij doet zich dit probleem vooral voor bij de "gelekte" 5.20 drivers.
Normaal haalde ik op mn p2400 met gf ddr toch echt wel tussen de 40-80 (wel 16 bit).
Unreal 2 gaat echter wel zwaar vet worden (en dan daar ff UT2 op baseren...dan heb je hetzelfde probleem met de voodoo kaarten.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Een Voodoo 2 doet het zo goed omdat UT native Glide ondersteuning heeft en in SLI mode een hoge fill-rate. Bovendien vraagt UT nogal wat van de processor en dan is een P2 392 een beetje weinig. Het feit dat UT geen T&L support heeft helpt ook al niet. In UT veegt een Voodoo 3 2000 de vloer aan met een Geforce 2 GTS.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik had dat probleem ook toen mijn Dual 400@400 draaide....

Nu 366@550 dik 60 FPS bij 1024@32

Af en toe wel schokkerig maar MOET aan UT liggen want andere spellen lopen absoluut straq! :7.

Verwijderd

UT is nog een van de weinige spellen die onder (en heel erg goed) glide draait, voodoo kaarten dus.
als je een jaar geleden wel eens unreal 1 met een tnt kaart gespeeld dan weet je pas hoe kut Unreal of UT eigenlijk onder directx draaien en hoe goed op glide (niet opengl)
Pagina: 1