Toon posts:

StarLancer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie spelen er hier nog meer StarLancer, Ik vind het echt een heel bruut spel, ik he de missies al uitgespeelt. Nu wil ik wel ff online tegen eenpaar gasten gaan Gamen :) Moeten we ff een dag en tijd afspreken.
Doe is een voorstel.

Verwijderd

Ja hoor ik speel ook Starlancer! Mega tof spel!
Jammer genoeg heb ik casema :(, en mijn lag is dus altijd aanzienlijk waardoor de "leading" nog onnauwkeuriger wordt.

Zucht waar blijft ADSL?

Verwijderd

Topicstarter
Deez dan maar weer ff ophalen. Zijn er in tussen meer mensen StarLancer gaan spelen ??

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Kan je me meer vertellen?

Ben niet zo op de hoogte.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Starlancer is van dezelfde mannen als de Wing Commander saga grafisch zeer wreed
gameplay ook bikkel
en de verhaallijn is fantastisch

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Is die al te koop dan en zo ja waar want ik zit ook al lang te wachten op dat vette spel. Grote fan van de Wing Commander serie en ik wil dit spel graag hebben dus zeg ff.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm ik heb hem hier eigenlijk nog niet gezien
2 nichtjes van een maat vna me hebben uem voor me uit canada meegenomen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
Hij is ook uit in Nederland (www.bartmm.nl)
Ik heb van meer mensen gehoord dat het spel errug gaaf is. Ook de multiplayer opties zien er koel uit. Ik ga het spel strax halen, dus ik laat je wel weten wanneer ik klaar ben voor een multiplayer session. ;)

Verwijderd

Hij is allang uit hoor, ik heb hem al weken! ;)

Kijk maar eens bij je lokale dynabyte.

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon downloaden :P lekker simpel :P

Verwijderd

Hoeft niet meer ik heb hem nu net gekocht en gespeeld zeer vet. (alleen doet heel veel lijken op wing commander hoe zou dat toch komen :) nu nog gaan multiplayeren lijkt me ook leuk.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Death Angel » als 't een wingcommaner achtig spel is, horen er dus filmpjes bij...

Niet echt lekker downen met ISDN zeker... :(

Het is dus net zoiets als tachyon¿
of allegiance [maar dan ook singleplayer]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Het is het beste te vergelijken met Wing Commander. (geen wonder als je na gaat dat het spel door dezelfde vent is bedacht. Allen uitgewerkt bij een andere uitgever. Dus als je Wing Commander al vond sucken (en FreeSpace) dan moet je niet Starlancer kopen)

Maar DEATHANGEL moet maar een keer zeggen wanneer (Het liefst na 10 uur want ik moet tot dan werken)

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, binnenkort ff niet: ik zit net in mijn Proefwerkweek :( :( :(
maargoed, ik heb hem volledig gedownload, met filmpjes, sounds, muziek en alles erop en eraan :) :)
klaar in anderhalf ur met m'n chello :) :) :) :) :)
Pagina: 1