Ik heb terminal services geinstalleerd op mijn win2k server. Deze is via een of andere cisco-router verbonden met een aantal clients. Als ik op de clients die terminal-services client installeer, en ik ga connecten, dan zie ik in dat schermpje wel het domein staan, maar niet de servernaam eronder. Als ik connect op het ip-adres van de server krijg ik de melding: The Terminal Server has ended the connection.
Ik heb ook een testomgeving (2pc's met win2ksrv en win2kpro) en daarop heb ik het wèl goed draaien. Alle instellingen van TS op de test-server zijn gelijk aan die op de echte server.
Als ik computers ga zoeken op het netwerk en ik zoek naar de naam van de server vind hij hem ook niet, heeft er misschien iets mee te maken?
Iemand een idee?
Ik heb ook een testomgeving (2pc's met win2ksrv en win2kpro) en daarop heb ik het wèl goed draaien. Alle instellingen van TS op de test-server zijn gelijk aan die op de echte server.
Als ik computers ga zoeken op het netwerk en ik zoek naar de naam van de server vind hij hem ook niet, heeft er misschien iets mee te maken?
Iemand een idee?