Nou ik wil dus weten wat voor heatsinks ik op mijn pine gF 2 MX 400 64mb geheugen moet zetten (ik wil dus over clocken
), En hoe moet ik die er opzetten (ik zag in pricewatch wel koelpasta of hittegeleidende lijm maar wat/welke moet ik hebbeb ?), En hoe duur gaat dit mij kosten? Alvast bedankt...
Probeer eerst eens zonder Heatsink. bij mij kan ik nmlk ook goed OC zonder heatsinks op geheugen
Signature
In principe boeit het helemaal niet daar warmte absoluut de limiterende factor niet is. Mocht je toch een poging wagen: zaag een oude heatsink aan stukken, haal wat sinkjes bij de lokale elektroboer of bestel de "echte" bij de OC-shop. Lijm ze vast met Artic Silver Epoxy (best) of smeer er koelprut op met in de hoeken geen prut maar een druppel secondelijm. Let erop dat je de contacten van de chips niet raakt.
OK, dan zal ik het eerst eens zonder sinks proberen
Maar hoeveer kan ik gaan, moet ik binnen die 10% blijven die hier ergens op de site staat? Of kan een MX sneller, omdat ik ergens gelezen heb dat een GF2MX erg ver over te clocken is
Meestal kan je de core wat verder overclocken dan het geheugen.
Het geheugen kan denk zo'n 10 % sneller, de core wat meer.
Maar probeer maar is wat. Kan niks
gebeuren
Het geheugen kan denk zo'n 10 % sneller, de core wat meer.
Maar probeer maar is wat. Kan niks
ik wist niet dat er ook mx400's waren zonder heatsink?
koop anders gewoon een blue orb. zit ook fragtape bij, dus dat past altijd.
koop anders gewoon een blue orb. zit ook fragtape bij, dus dat past altijd.
(Dit is het punt waarop je vriendelijk op de search wordt gewezen om te kijken naar resultaten van anderen)
geloof dat oc-shop.nl die dingen vekoopt. maar verwacht geen wonderen. meestal kom je maar een paar mhz verder.Op donderdag 04 oktober 2001 11:51 schreef tweakitup het volgende:
Er zit wel een sink op de gpu, maar niet op de memory dingen...
Nou.. ik denk dat ik wel genoeg heb gehoord hoor
ik ga em gewoon overclocken zonder extra koeling e.d.
Ik zie wel wat er uit komt
en als ie kapot is... Ja dan is het kl*te ;):P iig bedankt
Pagina: 1