Toon posts:

BIOS updaten lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat sommige eigenaren van het moederbord MSI K7T Pro 2-A hierover mee kunnen praten ...

Sinds ik een AMD systeem met een MSI moederbord heb, mag ik van geluk spreken als hij het een uur volhoud zonder te hangen (geen blue screen, gewoon helemaal stil) ...

Nou schijnt het weleens te helpen als je je BIOS update en dat wil ik ook bij deze gaan doen ...
Nah heb ik de (juiste) BIOS-update gedl. maar als ik het programma op wil starten, en wilt gaan starten met flashen, hangt hij altijd bij het begin (de 0%) ...

Zijn er mensen die dit ook hebben (of gehad) die de eventuele oplossing ervoor weten ???

Verwijderd

jumper setting op je bord die flashen niet toestaat?

ken het bord niet dus weet ook niet of die erop zit, maar dat lijkt me het eerste wat je moet checken

Verwijderd

heb verder genn verstand van het mobo ofzo maar je gebruikt een windows BIOS update programmaatje neem ik aan?
probeer het eens met een BIOS update progje voor DOS, misschien doet die het wel goed...

Verwijderd

Topicstarter
Het is juist een proggie voor onder DOS ... met opstartflop geprobeerd (in 3 verschillende DOS-versies) en dat mocht niet baten ...

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 14:29
Ik zou zeggen, stuur MSI eens een mailtje, of heb je dat al gedaan?

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Flash je via een bot flop o.i.d.? Ik doe m altijd via DOS, de meegeleverde autoexec.bat aanpassen (a:\ weghalen) en dan via de DOS commandprompt (win98 bootmenu-> commandprompt kiezen...) autexec uitvoeren en dan flasht ie m ff.. :)
8-) It works deliciously! 8-)

• MrMartinH
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik start altijd met boot flop op in DOS. Ik heb het flash programma (+ bios uiteraard :)) op mijn hdd staan en dan start ik dus van daaruit autoexec.bat. Soms wil dat ook niet werken en dan typ ik zelf alles in. Dat lukt altijd wel. Probeer het eens.

Signature

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

FF die autoexec.bat editten en alle troep eruit halen tot je alleen die flascommand overhoudt.

Ik sluit altijd gewoon Win af in dosmode en flash dan vanaf flop, gaat altijd goed.

• wierydude387
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07-2022

wierydude387

OH JA? JA! oh

geen enkel programma dan je flashprogramma laten draaien tijdens flashen. Dit ivm mogelijke vastlopers van programma's terwijl je prommetje beschreven wordt....

ik ben het ding waar de duvel bang voor is

Pagina: 1