een 4*20, die past toch in een 5 1/4 inch slot?Op donderdag 04 oktober 2001 09:28 schreef NoStra het volgende:
Wat voor een LCDtje zoek je dan? wees iets specifieker..
Verwijderd
Alleen een LCD schermpje? Jij hebt neem ik aan dus al een printplaatje gemaakt ofzoiets dergelijks?
Je kan bij Okaphone eens kijken, dat is een redelijk grote electronica winkel in Groningen. Hebben vrij veel. Misschien hebben die het.
Je kan bij Okaphone eens kijken, dat is een redelijk grote electronica winkel in Groningen. Hebben vrij veel. Misschien hebben die het.
nee, gewoon lcd en printplaat en alles erachter, gewoon om zo aan te sluiten op com/lptOp donderdag 04 oktober 2001 09:35 schreef NoStra het volgende:
Alleen een LCD schermpje? Jij hebt neem ik aan dus al een printplaatje gemaakt ofzoiets dergelijks?
zoals je ze kan kopen bij EIO
Verwijderd
Je hebt een Ipanel van Asus geloof ik, alleen die kun je alleen voor Asus moederbordjes gebruiken. En je hebt natuurlijk digidoc, te koop bij de ocshop (179 piek). Maar volgens mij kun je geen ander LCDschermpje zomaar aan je pc aansluiten....
jawel kan echt wel, zoek maar eens goed, zijn ook vaak genoeg inkoop acties geweest bij EIO, en cristal nogwatOp donderdag 04 oktober 2001 09:43 schreef NoStra het volgende:
Je hebt een Ipanel van Asus geloof ik, alleen die kun je alleen voor Asus moederbordjes gebruiken. En je hebt natuurlijk digidoc, te koop bij de ocshop (179 piek). Maar volgens mij kun je geen ander LCDschermpje zomaar aan je pc aansluiten....
hier;
Je zoekactie naar 'lcd in pc' leverde 415 resultaten op
Pagina: 1