Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

hoe meet ik fps in UT?

Pagina: 1
Acties:

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 10:35
De topic zegt het eigenlijk al.. hoe kan ik in Unreal Tournament het aantal frames meten?

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

Dan moet je TIME statistics ofzow aanzetten. Da's een itempje ergens in het menu. MENU, dus niet optie-dialoogje ofzo. :)

Verwijderd

Je kunt ook als je het spel speelt het console naar beneden halen( ~ ) en dan intypen TIMEDEMO 1(of zonder die 1 dat weet ik niet meer)

Hoi

Verwijderd

je moet terwijl je zit te spelen kijken wanneer het beeld verandert en dan met een potlood turven. dan zie je na een tijdje het aantal fps...je meot wel snel zijn :P

Verwijderd

Nee , gewoon onder het spelen (~) TIMEDEMO 1 intypen en je krijgt per seconde je framerate dit werkt perfect

hoi

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Tuinhark's oplossing werkt toch het makkelijkst hoor... In het menu kun je ook gewoon een fps-metertje aanzetten. Dan krijg je de fps van de afgelopen seconde, en ook nog eens het gemiddelde sinds je het hebt ingeschakeld. Als je het dan later uitzet krijg je netjes de stats: aantal gerenderde frames, tijd, min/max/avg rate.

Verder kun je ook 'stat fps' in de console typen, dan komt onderin het beeld iets vergelijkbaars te staan. Daar staat dan ook de tijd in ms bij waarin een frame gerenderd wordt.

Ten derde kun je 'timedemo 1' gebruiken. Maar persoonlijk vindt ik de menu-optie het makkelijkst...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Pagina: 1