Toon posts:

[CM] Asus heeft competitie voor beste CaseMod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://event.asus.com.tw/p4b/Case_Modz/info.htm

"Show Me Your CaseModz"

"Attention all you CaseMod fans! Here's your chance to show off your innovations to the world and win yourself an ASUS Dream Machine.

ASUS knows that you have the skill, the creativity, the know-how to put together the wildest ASUS system out there. Somewhere out there is a system housed in a BBQ grill. Can you do better?

You have till Nov.1, 2001 to submit your CaseModz pictures to ASUS for review. Your CaseModz must run an ASUS motherboard. The more ASUS components your CaseMod houses, the better! Doesn't matter how old your ASUS components are, just as long as your CaseMod runs with the components you house. You know ASUS products run forever. Show us what you can do with them. Besides, if you win, you get a brand new ASUS Dream Machine! Come Comdex time, let's see how you fare.

So here's a quick overview to get your mind pumping..."

Als je een mooie hebt, wat houdt je tegen?!?!?! *D

Groetjes,

JAMF

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
registration is er alleen nog niet maar wel leuk om aan mee te doen ook al win je niet :)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:24

FFF

wel triest, dat het er vooral om gaat dat je asus hebt ...

Verwijderd

Kijk net ff de regels door en zie dit staan:

Size limitations: CaseModz should not exceed dimensions of 3.5ft x 2ft; 65 pounds max; 115V power supply.

Let vooral op de 115V power supply, de competitie is dus bedoelt voor Americanen.

Volgens mij moet je als je bij de eerste 5 hoort ook op de ASUS EXPO 2001 komen, en dan wordt het een duur geintje...

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 09:50 schreef Maha het volgende:

Volgens mij moet je als je bij de eerste 5 hoort ook op de ASUS EXPO 2001 komen, en dan wordt het een duur geintje...
Dat zal Asus toch wel betalen !! :9 :P

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

gaan we toch ff een 2 voedingen in serie zetten :) :) zodat je ook 220V krijgt :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Op donderdag 04 oktober 2001 17:43 schreef ReseTTim het volgende:
gaan we toch ff een 2 voedingen in serie zetten :) :) zodat je ook 220V krijgt :D
ik ben dan wel geen held in rekenen maar 2 x 115 is toch echt 230 en niet 220 |:(
bovendien is 230v de europese standaard en niet 220v zoals veel mensen denken!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op donderdag 04 oktober 2001 18:06 schreef The_Operative het volgende:

[..]

ik ben dan wel geen held in rekenen maar 2 x 115 is toch echt 230 en niet 220 |:(
bovendien is 230v de europese standaard en niet 220v zoals veel mensen denken!
veel mensen zeggen nog gewoon 220, zit gewoon ingebakken

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:55

Epsilon

het is sinds een nog niet zo lange tijd 230v
al lang geen 220v meer

240 moeten alle apparaten aankunnen (220~240v)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

K wil niet veel zeggen hoor, maar kennen jullie dat rode schakelaartje achter op je voeding. Juist ja.. omzetten en je voeding is geschikt voor 115V. |:(

Je kan gewoon meedoen dus... :Y) (voor zover ik het begrijp).

System specs

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

maar je kan die modjes dus niet bekijken :(
das jammer

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 16:36 schreef Tentacle1 het volgende:
K wil niet veel zeggen hoor, maar kennen jullie dat rode schakelaartje achter op je voeding. Juist ja.. omzetten en je voeding is geschikt voor 115V. |:(

Je kan gewoon meedoen dus... :Y) (voor zover ik het begrijp).
Tja, maar dan moet je niet in Nederland willen kijken of ie het doet en vergeten dat het knopje nog op 115 staat... einde oefening, alhoewel, in dat stuk van ASUS zagen ze een casemod in een BBQ, jij hebt dan een geBBQ-de Casemod.. toch kans om te winnen!! >:)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op vrijdag 05 oktober 2001 18:02 schreef InSaint het volgende:

[..]

Tja, maar dan moet je niet in Nederland willen kijken of ie het doet en vergeten dat het knopje nog op 115 staat... einde oefening, alhoewel, in dat stuk van ASUS zagen ze een casemod in een BBQ, jij hebt dan een geBBQ-de Casemod.. toch kans om te winnen!! >:)
Hmm, ooit van een zekering gehoord? Zit ook in je voeding :P. Kan je ook gelijk je voeding modden >:).

System specs

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 13:13

Flotter

Pelipper!

Op donderdag 04 oktober 2001 19:30 schreef epsilon het volgende:
het is sinds een nog niet zo lange tijd 230v
al lang geen 220v meer

240 moeten alle apparaten aankunnen (220~240v)
'k Heb net ff m'n multimeter in't stopcontact gehad, maar hier komt er nog steeds 222 Volt uit... Maar officieel heb je gelijk (ik meende zelfs dat men naar 240V wilde).

In mijn eindversterker zit trouwens een 125V zekering :+

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Op zondag 07 oktober 2001 14:14 schreef Flotter het volgende:

[..]

'k Heb net ff m'n multimeter in't stopcontact gehad, maar hier komt er nog steeds 222 Volt uit... Maar officieel heb je gelijk (ik meende zelfs dat men naar 240V wilde).

In mijn eindversterker zit trouwens een 125V zekering :+
Nee, engeland had d8 ik 240V, veel landen 220.. toen is besloten om er tussenin te gaan zitten, 230V dus

Verwijderd

JAMF,
ik zou zeggen doe een nieuwssubmit
:)

Verwijderd

Topicstarter
Dit hoort daar niet thuis IMHO. *D (Of heb je mijn alias al vaker gezien? *D )
Je moet bij een submit rekening houden dat er maar 25% doorkomt, als je gelik hebt.
Pagina: 1