Toon posts:

problemen met HP959C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik weet niet of ik nu in het goede forum zit maar.....

Goed, heb een probleempje met printer (hp959c via usb) als ik probeer te printen dan loopt mijn het programma vast. als ik vervolgens opnieuw het programma start en de printopdracht nogmaals geef dan wordt deze wel gewoon uitgevoerd. Op advies van HP heb ik de PC schoon opgestart(dus zonder proggies die tijdens de opstart van windows meegestart worden) toen waren de problemen verdwenen.

ik ben vervolgens een voor een de proggies weer op gaan starten tot de problemen weer terug kwamen. ik heb twee proggies gevonden die problemen geven. nl c:\windows\loadQM.exe en c:\windows\systray.exe de tweede is volume controle in de system tray maar ik weet dus niet wat die eerste doet. heeft iem. hier ook al eens problemen mee gehad. zo ja wat hebben jullie gedaan om dat probleem op te lossen

syteem is een P4 1.7 Ghz 256Mb ram 40gig hd
os W98SE soundblaster life 5.1 bulk

Verwijderd

Topicstarter
mensen kan niemand me helpen???

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 11:34
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, en nog niemand heeft mij een oplossing kunnen geven! :'(
Zie mijn draadje:
[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/227759/1?limit=25

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 16:27
http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&q=What+is+loadqm.exe&btnG=Google+Search

Heb ff her en der gekeken en loadqm.exe is een programma wat meegeleverd wordt met msn messenger en internet explorer, het is eigenlijk gewoon een extra windows update en onzinnig, als dit dus je probleem veroorzaakt dan kun je het gewoon weghalen.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 16:27
zie ook dit:

This program is the Microsoft MSN query manager, used with the chat program MSN Messenger. Disabling it from startup will not harm the software. In fact, it will free up some of your computer's resources. From MSConfig's startup tab you can simply untick the box next to loadqm.exe