fifa 2001: effecten aan bal meegeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
hey,

ik speel weer Fifa 2001 maar heb eigenlijk nooit gesnapt hoe je een effect aan de bal mee kan geven.

bv, je neemt een vrije trap en er staat een aardige muur voor dat goal, nu zou je hem willen laten afdraaien.

kan dat eigenlijk wel? en zo ja...hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Probeer: Alt of Ctrl eens :)

Als ik het me goed herinner krijg je zo een effect bal. Hij komt alleen nooit uit waar jij 'm wil maar dat is een tweede :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ook bedankt :O

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
jah bedankt voor je reply, alleen het heeft weinig nut vindt ik, veel spin of afwijking kan je niet meegeven.

hopen dat 2002 het wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vrije trappen zijn er idd lastig in te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je schiet ook altijd te hoog met fifa2001, kan je eindelijk eens hard schieten bij een vrije trap...schiet je meters over...vrije trappen en FIFA is niks...ik hoop dat dat beter is met fifa2002, en oh ja scoren buiten de 16 met fifa is ook bijna onmogelijk, moet er ook uit. Het moet toch mogelijk zijn om met bijvoorbeel
d David Beckham een vrije trap te scoren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo moeilijk is scoren uit een vrije trap ook weer niet, bij mij 3 van de 5 raak. (met effect) gewoon niet voluit huffen.
:)
Pagina: 1