Toon posts:

Descent 3

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Laatst descent 3 gekocht voor 4 tientjes (ik heb ff gewacht). Na een aantal maanden likkebaardend naar het doosje gekeken te hebben, heb ik het spel nu. De grafix zijn supertof. :)

Na een flink eind gevlogen te hebben en links en rechts een zwik bots gekrusjt te hebben, ben ik nu in een tunnel aangekomen, waaruit maar bots blijven komen die ik telkens weer met mijn fantastische tactiek kapotschiet. Maar .... die dingen blijven maar komen. Heb ik iets verkeerd gedaan of ben ik gewoon de verkeerde gang ingevlogen. Dit is klote. De guide bot heb ik ook nog niet gezien. :(

Explain.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Die bots komen uit die paarse dingen aan de muur, telkens als jij er 1 neerschiet komt er weer een nieuwe bij, wegwezen daar dus....

Verwijderd

Topicstarter
Thanks alot, het zit in mijn aard om net zo lang door te blijven schieten tot ik alles kapot heb geschoten. Hier kan ik dat dus blijven doen totdat ik een ons weeg en dat is wat teveel van het goeie. :)

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 12:18

Halfkakkende

Vandring

Je guide Bot kan je oproepen door op F4 te drukken (speel de training maar eens) en dan op de 1 te drukken dacht ik.

NP. Metallica - Of Wolf And Man

MUZIEK!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Heheheh heb je em voor 40piek gekocht..
Bij ons bij de V&D(arnhem) ligt ie voor 1tientje(of was het nou 15,-) :)