Godsdienst is een haox.

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Hoaxes are e-mail messages written with one purpose; to be sent to everyone you know. The messages they contain are usually untrue. A few of the sympathy messages do describe a real situation but that situation was resolved years ago so the message is not valid and has not been valid for many years. Hoax messages try to get you to pass them on to everyone you know using several different methods of social engineering. Most of the hoax messages play on your need to help other people. How could you not want to help this poor little girl who is about to die from cancer? It is hard to say no to these messages when you first see them, though after a few thousand have passed through your mail box you (hopefully) delete them without even looking.
Zie de overeenkomsten... Ik blijf me nog steeds verbazen hoe mensen zo overtuigd kunnen zijn van die hele komedie die zij geloof noemen. Mensen WILLEN gewoon geloven, er is geen enkele andere zinnige reden te bedenken.
Ik kwam de bovenstaande quote tegen op het web en ik moest meteen aan "het geloof" als verschijnsel denken.

de betaler vervuilt

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:14
Ik zie het ook, je hebt helemaal gelijk! Nog iets om te proberen bij m'n gelovige vrienden! hehehehehe...

O-)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Aiaiaiai, ondanks dat ik niet gelovig ben geloof ik dat jij niet veel positieve reakties zult krijgen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

:Z :Z :Z er zijn al zoveel topics hierover geweest :Z :Z :Z

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Hij is wel leuk :D

Je kan hem misschien beter in HK zetten of zo, want dit lokt (voor mij iig) niet echt een discussie uit. En zowel, er is al een discussie over in een 'heilige boekjes'topic.

Dit is meer jou persoonlijke mening en zo, gelovigen vinden van niet, en atheisten van wel :)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-01 16:44

CAP-Team

XBL: CAPTeam

true, true :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Hmmz, blijft leuk, stellingen deponeren zonder argumenten. Er zijn hier al wat topics over, deze is vrij overbodig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.