Fantastisch game, maar f#ckin' PC te traag

Pagina: 1
Acties:

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 22:04

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Las in mijn gamesmagazine een review van Codename: Outbreak , en op de cover-Cd stond ook nog eens een demo ervan. Ikke dus direct willen uitproberen, ook al stond er bij min. sys. Req. PII 266, 128MB en 16MB 3D kaart. Wie een blik werpt op mijn signature beseft het al meteen...

Game draaide echter redelijk, tot de vijanden mij en/of m'n teammate zagen en het iets weghad van een diashow.

Probeerde nog bij m'n ouders: "Heb toch al lang m'n PC hé, krijg ik geen snellere processor? ..."
Helaas... het antwoord was ==> had je een paar maand geleden niet dat duur videoding moeten kopen (Mijn GeForce 2 dus)

Sorry, wou ff mijn frustratie kwijt

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Uhm ja, ga werken :?
Aan je profile te zien ben je 22... |:(

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op donderdag 04 oktober 2001 01:03 schreef GrimLord het volgende:
Uhm ja, ga werken :?
Aan je profile te zien ben je 22... |:(
Haha.. idd... ff weekje werken en dan heb je proc. + mobo bij elkaar. beetje jammer dit |:(

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

het heeft voor geen donder zin een gts pro op een 266 te pleuren... bttleneck die 266...

je kon beter eerst voor nieuwe mobo + proc gaan...dan videokaart + geheugen maar ja...

je moet ff aan wat geld komen en dan een tbird 1.3/1.4 ghz erop zetten...dat zal het denk ik wel werken :p

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Wer-ken
Sim-pel

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• buzz
  • Laatst online: 08:42
Mee-eens

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Of hij is gewoon geen 22 maar 12 natuurlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 09:44

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Nu kan ik nartuurlijk met mijn grote mond :D nog wel een keer gaan zeggen dat je beter kan gaan werken maar dat is al genoeg gezegd

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 17:12

Soullie

Planeshift

idd een weekje werk of 2 weekendjes en die 233 kan de laan uit :D

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
:?

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

En, heb je al een baan?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 22:04

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Op donderdag 04 oktober 2001 12:59 schreef Dinictus het volgende:
En, heb je al een baan?
Ja, 'k heb er 1, mag binnenkort beginnen, dus die snellere processor komt er aan.

BTW, heb al veel moeten horen over die combinatie PII met GeForce, maar ik had de keuze tssn een processor of een videokaart toen, en als je wist wat ik toen had: ik had in 75% van m'n games wazige graphics en in Half-life zag ik geen steek onder water!!

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Ik heb zelfs Train Simulator geprobeerd op mijn Celeron 466 met 128 Mb en een tweede handse Voodo 2. Nog een paar maanden tot de PC-privé. kan niet wachten,Hans.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:10
Wil niet lullig zijn, maar die game zuigt echt verschrikkelijk.Dat spel speelde niet eens normaal bij mijn oude PC, TB800, 256 MB en Radeon.
Pagina: 1