PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
je moet je banjo gebruiken en wat leuks gaan tokkelen...
Nee hoor rag er gewoon lekker op los.
Nee hoor rag er gewoon lekker op los.
had ik kunnen weten, want SOF is nu eenmaal HET ragspel.....dus geen speciale trukjes gewoon knallen 
ik ga nog eens proberen........
ik ga nog eens proberen........
PIII 800@804 Mhz
Jap, ik dacht eerst ook van, huh, hij laat niet zien dat hij geraakt wordt ofzo... ff wat anders proberen...
naja... hele arsenaal in zijn aars vond hij ook niet echt fijn
.
naja... hele arsenaal in zijn aars vond hij ook niet echt fijn
grrrrrrrrrr val steeds in dat irri water en dan ben je meteen dood 
morgen beter, ga nu pitten
morgen beter, ga nu pitten
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
en als je em een aantal keren geraakt hebt, gaan die guns ook schieten.
TIP: als je die ventjes eerst tegen je krijgt, maak dan ook gelijk die guns kapot
TIP: als je die ventjes eerst tegen je krijgt, maak dan ook gelijk die guns kapot
Ik heb em gekilled met een ijzeren staaf of in ieder geval het zieligste wapen 
Gewoon tegen em aan gaan staan en raggen
Suc6
Gewoon tegen em aan gaan staan en raggen
Suc6
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
mm, nou dat eind is niet echt moeilijk hoor. Zorgt alleen alleen dat je op zijn tijd wat armour en een medkit pakt. Die liggen overal in die Sub-hal.
Die rooie gast schiet toch de helft van de keren mis, dus pak gewoon je heavy machine gun en schiet er op los. Je microwave gun doet niet zoveel.
Het eind vind ik overigens ronduit ZWAK. SOF is het ultime ragspel hoor, maar dat eind is triest.
Die rooie gast schiet toch de helft van de keren mis, dus pak gewoon je heavy machine gun en schiet er op los. Je microwave gun doet niet zoveel.
Het eind vind ik overigens ronduit ZWAK. SOF is het ultime ragspel hoor, maar dat eind is triest.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
gewoon met je mesje die gast fileren, doet nog het meest schade, en dan is hij zo de pijp uit
I want to live forever, so far.. so good.
Ik heb 'm destijds gemicrowaved. Gewoon met de secondary attack van dat ding, zodat 'ie ineens zo'n heel schot in z'n aars krijgt en lekker opzet...
Blijven schieten op zijn hoofd met je machinegun - op een gegeven moment loopt hij voor een paar tellen van je weg, dat is het moment dat de guns in de hoeken gaan schieten.
Spoiler: Lok hem naar de voorkant van de sub en ren naar de verhoging waar hij vandaan kwam. Door bugje kan hij SOMS niet naar boven lopen en zie je alleen zijn hoofdje boven de rand uit komen. Je zit dan ook buiten bereik van de guns.
Spoiler: Lok hem naar de voorkant van de sub en ren naar de verhoging waar hij vandaan kwam. Door bugje kan hij SOMS niet naar boven lopen en zie je alleen zijn hoofdje boven de rand uit komen. Je zit dan ook buiten bereik van de guns.
eej tnx!!! eindelijk een fatsoenlijke tipOp donderdag 04 oktober 2001 17:13 schreef WouteRF het volgende:
je moet hem neerschieten
PIII 800@804 Mhz
Gewoon alles wat je hebt legen op die kerel, van het mes tot de microwaver
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Doorrammen op hem 
Gewoon alle ammo leeg schieten die je hebt en dan moet ie wel dood zijn. ALs je genoeg ammo hebt natuurlijk. Voor de grap:
Begin met het eerste wapen en voer het zo op naar het laatste wapen, Dat zal hem leren
Gewoon alle ammo leeg schieten die je hebt en dan moet ie wel dood zijn. ALs je genoeg ammo hebt natuurlijk. Voor de grap:
Begin met het eerste wapen en voer het zo op naar het laatste wapen, Dat zal hem leren
Verwijderd
Verwacht btw niet veel van de ontknoping want die is gewoon lachwekkend. Hij ligt in 2en en thats it. Hij krijgt ook nog eens een nieuwe (vrouwelijke) partner.... *gaaap*
Pagina: 1