Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Iemand??
Ik heb tot zover ik ewet alles aangedrukt, maar krijg niets te zien, er zijn weinig jumpers in te stellen (eigenlijk geen dus)
Cooler doet et goed, processor is niets mis mee, geheugen ook niet.
BTW, de speakers geeft ook geen geluid, (geen piepjes etc)
Ik heb tot zover ik ewet alles aangedrukt, maar krijg niets te zien, er zijn weinig jumpers in te stellen (eigenlijk geen dus)
Cooler doet et goed, processor is niets mis mee, geheugen ook niet.
BTW, de speakers geeft ook geen geluid, (geen piepjes etc)
Cooler aansluiten op fan 4.
Begin helemaal basic.
Dus 1 strip ddr en die zeer hard aandrukken.
de vergrendeling moet er zelf inspringen.
En alleen maar 1 hd en videokaart.
Even voor de zekerheid die ene jumper verplaatsen en weer terug zetten.
Begin helemaal basic.
Dus 1 strip ddr en die zeer hard aandrukken.
de vergrendeling moet er zelf inspringen.
En alleen maar 1 hd en videokaart.
Even voor de zekerheid die ene jumper verplaatsen en weer terug zetten.
Ik had eerst hetzelfde probleem, en het was opgelost toen ik een andere voeding pakte. Hij is best kieskeurig met die voegingen... Het waren allebei 300W voedingen, maar maar 1 van de 2 deed het met dat mobo. Nog vreemder: zelfs een 135W mATX voeding kreeg het wel voor elkaar om beeld op het scherm te toveren en een beetje te starten, maar die specifieke 300W voeding niet. Probeer dus eens een andere voeding als je die hebt, of leen er een van iemand.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
ik heb nog een 235 watt..voor ff kan die natuurlijk wel ff aangesloten worden denk ik
maar wel klote..want et was een durwevoeding.. enlght enzo..
maar wel klote..want et was een durwevoeding.. enlght enzo..
gvd,..deze doet et ook niet..
iemand nog een idee?
geheugen? ik heb kingston.. in bank 4 moest die toch??
nou ja..bijde geprobert...werkt niet
iemand nog een idee?
geheugen? ik heb kingston.. in bank 4 moest die toch??
nou ja..bijde geprobert...werkt niet
Verwijderd
bank 4 is goed....toevallig niet die jumper voor je BIOS die ontbreekt??? je weet maar nooit toch
Volgens mij zou de boel dan niets moeten doen. Jumper zit ergens net onder je 3de PCI slot dacht ik.
mmz.. die CMOS clear?? die heb ik al heel vaak gebruikt maar dan gebeurt er toch niets...
een vriend komt met ander ram geheugen vanavond..dan kijk ik ff verder maar anders weet ik et niet, kingston moet toch goed werken? neem ik aan dan....
en anders..
terugsturen naar gistron...
maar hij kan niet kapot zijn, dat weet ik vrijwel zeker,...
et was alleen ff lastig met de silverado op de amd te zetten, maar ik heb dat netes gedaan, en kon daar zeker niet de core beschadigen..
maar ik ga nog eens kijken!
een vriend komt met ander ram geheugen vanavond..dan kijk ik ff verder maar anders weet ik et niet, kingston moet toch goed werken? neem ik aan dan....
en anders..
maar hij kan niet kapot zijn, dat weet ik vrijwel zeker,...
et was alleen ff lastig met de silverado op de amd te zetten, maar ik heb dat netes gedaan, en kon daar zeker niet de core beschadigen..
maar ik ga nog eens kijken!
iemand nog? ik word helemaal gek ervan, heb men laatste spaarcenten eruit gegeven..
Pagina: 1