[HA]eind van het verhaal : te veel werk ???

Pagina: 1
Acties:

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 21:42
ik ben helemaal niet iemand die snel geergerd is ofzo maar dit vin ik wel een beetje ...

[topic=283134/1]

ik hoop dat ik niet overreacted heb maar ik vind et allemaal wel een beetje andermans tijd verdoen !

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Ehm tja.

Je kunt hem niet tegenhouden. Hij kiest ervoor om iemand anders ernaar te laten kijken. Zo was ik in het begin ook ;)

Met een beetje mazzel leert ie er wat van, en kan 'ie later iemand anders (op Gathering) ermee helpen.

Je kunt iemand niet verplichten het zelf te doen (met hulp van hier) Dattie het ff tussen neus en lippen door vertelt valt idd niet echt lekker nee.

Dus, nee Stout vind ik um niet. Ik vindt het wel jammer.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Dit hoort eigenlijk in LA thuis.

De "Ik laat er iemand anders naar kijken" opmerking staat ter discussie. Daar overtreed je volgens mij geen GoTregel mee :)

SU => LA

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

WuKen lijkt me een behoorlijke newbie op hardwaregebied, gezien wat hij schreef...

Hij had waarschijnlijk gedacht dat men op GoT (de pró's, toch ? :7 ) er zó veel verstand van hebben, dat het probleem misschien voor hen simpel op te lossen was :?

Geen ondenkbare redenatie vind ik...

Waarschijnlijk begon het hem een beetje te duizelen van alle feedback (en dat het toch wel tegenviel), dat hij het enige verstandige deed wat je als newbie kan doen: hij haalt er iemand bij...
Zeg nu zelf: Als je een beetje green bent, en je weet echt niet meer wat er aan de hand is en op dat scherm voor je staan reacties van: "doe dit en dat en zus.."
Dan wordt je ook effe 'bang'...
Wellicht is dit zijn eerste duik in de diepe zee van conflicterende hardware... (een verse tweaker, wellicht ;))

Op zich had hij beter terecht gekund op een KompjoeterTotaal forum o.i.d. , maar jah, hij was nu eenmaal hier...

Ik kan me er niet aan ergeren...Tenminste beter dan die lui die maar wat gaan doen en daardoor hun systeem onnodig pijnigen...misdadig gewoon... ;)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."