Toon posts:

Gratis GSM abonnementen??? is dat wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie hier een aanbieding op GSMshop.nl
http://www.gsmshop.nl/site/abonnementen.php3

Als je hier een abonnement koop betaal je eenmalig een bedrag voor de sim kaart, je betaald GEEN aansluitkosten, en daarna moet je gewoon het abonnementsgeld betalen maar dat krijg je TERUG van GSMshop.nl!!!
Klinkt wel ideaal eigenlijk omdat mn abonnement net verlopen is! Maar ik vraag me wel af of dat wel te vertrouwen is en of er geen dingentjes zijn waarmee ik later problemen mee kan krijgen!

Als dit echt zo is dan denkt ik dat ik een abo van 6 uur per maand neem! Scheelt heel wat geld! :)

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik weet niet precies hoe het werkt.
Maar er zijn wel eerdere topics over geweest.
Ik zou het ook wel willen weten wat nou het voordeel is van de winkel zelf.
Zij verdienen er toch nix op?
Hoe zit het nou???

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik heb al 5 :7 van die abbo's afgesloten, werkt perfect !

Verwijderd

De vergoedingen van de telefoonmaatschapijen voor deze sites voor het verkopen van een abbo waren toch flink omlaag gegaan?
Heb zelf via http://www.gsmweb.nl 2 gratis d*tone abbo's afgesloten, maar die zijn ondertussen niet meer gratis,
alleen iets goedkoper dan in de winkel.
Hoe kan deze site ze dan nog gratis aanbieden? :?

Verwijderd

die dingen werken perfect... alleen zij zijn ook duurder geworden. Eerst kreeg je een veel groter bedrag terug van die maatschappij

Verwijderd

Topicstarter
Uhm ik heb deze topic ook gepost op fokforum en daar zeggen ze dat hun een telefoon verdienen. De telefoon die jij niet krijgt. :)

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 11:22 schreef Asmodai het volgende:
Uhm ik heb dit topic ook gepost op fokforum en daar zeggen ze dat hun een telefoon verdienen. De telefoon die jij niet krijgt. :)
ze zullen er vast wel beter van worden anders zou zo'n bedrijf zo'n deal niet aangaan ;)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:50

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik heb vorig jaar al een clarity 180 abbo bij ze afgesloten, toen hadden ze nog de aanbieding dat het helemaal gratis was (mits je geen sms'en stuurde en niet boven de 180 min. uitkwam)

Heerlijk, en moet zeggen dat ik ook zeer tevreden ben met Telfort in het algemeen.

Hier staat tekst

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

ook gedaan..
zeer oke

.........www.raketje.com....................soon.....

Verwijderd

kan intressant zijn, maat van me heeft het wel eens gedaan en kreeg al zijn geld ook terug van die toko

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 08:23
[Werking]
GSM dealers krijgen voor elk abonnement aanschaffen een bonus van de mobiele operator. Vaak wordt een deel van deze bonus gedeeld met de klant, meestal in de vorm van sterke korting op het toestel. Indien je reeds een toestel hebt en een los abonnement aanschaft, zijn er (vnl. online) gsm shops die een deel van de bonus op je rekening storten.

[Provisies omlaag]
Sinds half augustus 2001 heeft Libertel de hoogte van de bonus sterk verlaagd en sinds begin september zjin ook de overige operators minder bonus gaan uitkeren.

Daardoor kunnen de shops minder terugstorten op je rekening, maar het is nog steeds een aanzienlijk bedrag. Helaas zitten er geen 100% gratis D* 180 meer bij, maar dat heeft ook andere redenen (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/199530/1?limit=25)

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Erm,...begrijp ik het nou verkeerd of kan je gewoon het duurste abbo nemen en dat geld terug krijgen???

Verwijderd

dan krijg je een groot gedeelte terug ja niet alles ;)
Pagina: 1