[ Spielerij ] Console vs PC

Pagina: 1
Acties:

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Topicstarter
Ha goeie,

Om met de deur in huis te vallen :

Het valt me in Spielerij op dat er constant in console topics PC-freaks de boel zitten op te stoken. Ook in PC-topics zitten vaak console-freaks te flamebaiten en te flamen (alleen wel minder moet ik zeggen).

Ik heb zelf een brute PC + PS2, dus ik voel me een beetje neutraal.

Kan hier niet een soort policy voor komen net als bij Intel vs AMD ofzo?

Het is namelijk doodzonde dat elk normaal (console- of pc-)topic daar om zeep word geholpen door een paar ongefundeerde flames.

Het zou de kwaliteit van Spielerij iig een stuk omhoog schoppen.

My 2 cents...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat mij betreft wordt daar streng op gemodereerd... Het valt mij ook op. Ikzelf ben helemaal geen gamer eigenlijk (SMK op de SNES na dan :P), maar ik neig naar een lichte voorkeur voor consoles. De discussies over console VS. PC zijn vaak wel leuk (als je ze met argumenten voert) maar er zitten altijd wel wat kortzichtige en irritante lui die gaan lopen trollen (want dat is het gewoon).

En dan heb ik het nog over de discussietopics. Als mensen in een topic over een console roepen "Jezus, je koopt toch geen console, daar kan je niet eens op internetten/office :r:" of iets in die strekking, dan kan daar wat mij betreft een lichte tot officiele waarschuwing voor worden gegeven...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zal er eens wat meer op letten en mijn persoonlijke voorkeur voor PC aan de kant schuiven :P

Je mag dit soort dingen ook gerust in SU melden hoor als je ze tegenkomt.