Toon posts:

MDK 2

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat een vet spel, coole graphics, veel humor, en moeilijke, maar gave puzzels, ben al in level 8 :P

Wie speelt het nog meer?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Waar heb je em vandaan, ik ben ernaar op zoek, Max software&games had em nog niet.
Ik heb wel de demo gespeeld en dat was voor mij voldoende om hem te kopen, vooral de combo's die de Doctor moet verzinnen zijn orgineel en de graphix zijn mooi.

[

Niet op voorraad.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik speel het ook, wat is level 8?
Ik ben nu voor de tweede keer curt (welk level is dat), en dan wordt het best klote. Maar die puzzels van de dokter vond ik het ergste, daar heb ik echt uren over gedaan!!

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:09
Ik heb hem ook en vind hem gigantisch gaaf, maar om de een of andere rede wil ie niet meer opstarten :(

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Save games backuppen en opnieuw installen al geprobeerd?

Niet op voorraad.

• FatalError
ja, maar dat helpt niets.
Ik heb hem even aan de praat gehad door Hardware T&L uit te zetten, maar toen ik hem na het weer aanzetten weer uitzette deed ie het niet :(
Vaag, want ik heb hem een aantal keer gespeeld met Hardware T&L aan.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 21:05
AAAAAH MDK2! :D ik ben daar nu echt ZWAAR freak van :) echt zo'n fantastisch spel... niet te geloven gewoon. Dr. Hawkins vinnik het kewlst. vooral met die BFB vent met die bommen, net een soort adventure dan. Perfect gemaakt! lekker moeilijk af en toe. maar dat maakt het extra leuk als je dat dan haalt :P Ik zit nu in level 7. waar je snel weg moet rennen voor zo'n ding... Maar ik kom er niet uit :( ik rende zo'n deur in maar er blijven maar kereltjes door zo'n buis komen, en ik weet niet waar ik naartoe moet daar :( weet jij het Sarge?

Verwijderd

Ik zit nu ook met de 2de keer met Kurt. Maar hoe werken die 3 ballen die op en neer zweven????????? Daar kom ik echt niet uit: als je er 1 x op schiet stoppen ze en als je ze nog een keer raakt gaan ze weer verder. Wat is de bedoeling van dat rotding??? ik kan er niet op staan ofzo.......Misschien weet jij dat Sarge????

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Die drie ballen zijn makkelijk, die zorgen voor een warme luchtstroom naar boven.
Dus zet ze vast op verschillende hoogtes en spring er dan boven. Dan zweef je vanzelf naar boven.

Ik vind dat gevecht tegen schwang erg cool. Die gozer is echt lachuh...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Ik heb de demo effe gespeeld. Hij is VET. Ik heb MDK hier nog liggen. Humor, zoals hij het eerst uit die spaceshuttle wil springen maar valt. :D

• benchMarc
Ah ik weet al hoe ik verder moet met level 7 :)

Verwijderd

THNX ViNcE, ik had al zo'n vermoeden maar het lukte niet echt. Ik ga het maar meteen proberen want ik wil die Swing Swang ook wel is op z'n donder geven >:) Die gast lacht ECHT cool, daar ga ik maar es een opname van maken :)

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

He Bench, volgens mij zit ik vast op hetzelfde punt. Je rent een kamer in met drie van die bollen maar je kan ze niet kapot schieten. Ik kom er niet uit.
Ik heb vanalles geprobeerd (op de deur staan), maar niks lukt.

Kan iemand me ff helpen?

Mijn BGG profiel

Verwijderd

ik ben nou net weggerend van dat ruimteschip van swang... daarna kom je in een kamer met een buis van boven waar telkens beestjes uitkomen... best ver in het spel maar ik kom niet verder :(( help please!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Das dus waar ik ook vast zit.

BenchMarc of Sarge kunnen vast helpen als ze dit lezen, nog heel even geduld :)

Mijn BGG profiel

Verwijderd

Ik ben nu voorbij die ballen en BIJNA bij SWANG >:)
THNX for the help

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
boppie: daar ben ik ook.... ik zag een aantal bollen is een paar van die pijpen uit het plafon, misschien moet daar iets mee gebeuren... maar dat weet ik nog niet... ik moest weg toen ik daar aan kwam....

• benchMarc
ViNcE: je moet op het rooster gaan staan wat onder die buis zit waar die aliens uitkomen... Dan moet je op de rechste bol mikken en als het goed is valt die bol eruit en begint te stuiteren. dan moet je proberen die bol te raken die de heletijd maar stuitert. Dat is wel ff lastig en je kunt zoiets niet leren, in het level kom je meer van die dingen nog tegen maar 't blijft lastig om ze te raken... btw ik zit nu met Max in level 8 op het einde... sjeeeeeeez wat is dat een LASTIG level! :)

• benchMarc
Death Angel: hoe kun je daarvan een opname maken??? Hoe gaat dat? :)

Verwijderd

Da week nog niet ;) maar ik denk gewoon zo'n audio recordertje ofzo. Ik ga gewoon ff klooten :)

• FatalError
Ik heb hem werkend gekregen :) Er was ergens een patch te krijgen om MDK2 in WinME te laten werken!
Ik speel nu met Dr. Hawkins en zit in een kamer met een grote schakelaar. Als ik die omzet wordt je naar buitengeblazen en stik je. Als je die magneten en plakband gebruikt kan je iig blijven staan, maar dan stik je nog steeds. Hoe moet ik dat doen?
Ik heb al met het aquarium zitten kloten, maar dat lukt niet :(

• Agent-X
  • Niet online
JANK!
Heel tof spel maar ik krijg m niet ( meer ) opsgestart. Heel vaag..ik kies `get info` en start bv de test..die doet het prima..komt ie terug en ik start het spel komt ie altijd terug met een unknown error :[
Ik heb verschillende drivers/instelling geprobeerd. Help me..
tntu ( viper )
k7m 600
versie spel: de iso stond opeens op mn schijf

Verwijderd

fatal error je moet gewoon die vissenkom op je kop zetten vooraf... dan heb je geen last van lucht

Verwijderd

die kun je trouwens vooraf op je kop zetten (gewoon selecteren en usen)

Verwijderd

boppie :

Is dat de kamer waar ook die 3 buizen zijn waar rook? uitkomt en waar die zwarte ballen in hangen? In dat geval moet je op het rooster gaan staan onder de buis waar die aliens uitkomen en dan zal een van de ballen oplichten! Snipen en de volgende bal zal oplichten! Die ook snipen! Dan naar boven! Weer een bolletje snipen en weer naar beneden en die laatste bal snipen!
Dan kan je verder!

FatalError:

Als je de magneten aan je voeten hebt geplakt moet je je vissekom op je hoofd zetten! Dit doe je door hem twee keer te usen!

Verwijderd

Dammit, HOE krijg ik SWANG dood :( :(
Ik weet dat er iets met die schakelars moet gebeuren, maar met wat of hoe ik er ook op schiet, ik krijg ze niet om :( :(
Damn, ERG goed spel, ook omdat het zo moeilijk is, maar dan moet je wel een forum als dit hebben :)

Verwijderd

Eerst duwt hij het dak kapot en pakt hij Max!
Dan schiet je hem eerst een paar keer in zijn ogen! Het huisje wordt opgeblazen en Schwang gaat rondlopen/springen en laser schieten!

Voordat je op die schakelaars kan schieten moet je EERST Max uit zijn klauw snipen!
Na een paar raken gooit hij Max naar je toe en worden de schakelaars active...

Verwijderd

OW, is dat het, ik probeerde hem ook al in zijn gezich te snipen maar dat lukte niet, Ik ga het wel ff proberen THNX

• FatalError
Thanx boppie! Ik ga het gelijk proberen

Verwijderd

ik stel voor dat we deze topic een beetje bovenaan houden want die is erg handig :)

• benchMarc
zekerz :)
Ik zit nu in level 8 ergens op het einde (denk ik) Ik moet nu een soort heel super grote buis oversteken waar de ondergrond elektrisch geladen is... ook lastig stuk volgens mij... Ga het strax maar weer es spelen

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Ok, weer een vraagje.
Ik zit in level 7, ik denk aan het eind. In een ruimte met een soort van spin.

Daar heb ik twee ballen geraakt, maar de rest lukt me niet.
Iemand enig idee??

Mijn BGG profiel

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Kan iemand misschien zeggen waar hij te koop is, bij mij in de buurt (Rotterdam) wil het nog niet zo vlotten met de levering :(

Niet op voorraad.

Verwijderd

Vince :

Iets meer omschrijving plz ik weet nu niet precies waar je bent.
Als je bent waar ik denk dat je bent (jaja) dan moet je zo'n bol snipen en dan worden er aliens om je heen gespawnd.
Dan moet je ze ALLEMAAL leip knallen! Als je dat doet dan gaat er een straal van de spin zijn poten naar zijn ?bek? lopen, en dan moet je de volgende bol vinden, aliens hakken, etc etc...
Als je alleen vonk ziet aan een poot dan is er waarschijnlijk een alientje naar beneden geflikkert en loopt daar ergens rond. Afknallen en alles zou goed moeten gaan (bij mij althans :))

Is dat het probleem?

• benchMarc
ViNcE: gewoon blijven proberen, op een gegeven moment komt het schip laag hangen boven de grond naar mate je er steeds meer ballen afschieten, het is ff wat lastig maar
't zal wel lukken.

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

OK, iedereen bedankt. Ik zit nu in level 8,

daar moet je langzaam omhoog vliegen (van schuifding tot schuifding) tot je bij een tekening komt.

Dan moet je een aantal hefbomen omlaag doe of zo. Ik krijg er drie omlaag, wat moet ik nu doen??

Mijn BGG profiel

Verwijderd

Vince :

Dat is een van de meest irritante stukjes uit het hele spel!
De bedoeling is dat je op zo'n hefboom springt, die gaat dan omlaag en dan weer op de volgende springt, die gaat dan weer omlaag en weer naar de vogende TOT je het HELE rondje VOL hebt en ALLE hefbomen omlaag zijn!!! En je mag geen pauze nemen want a) hij gaat omlaag en op de onderste stand haal je de volgende hefboom niet meer en b) na een tijdje gaan ze weer omhoog!

En pas als ze allemaal naar beneden zijn zullen er weer wat van die schuifplankjes komen zodat je verder kan...

• FatalError
Ik kom niet meer verder :(
Ik zit nu met Kurt in een soort theaterzaal, samen met een gast die volgens mij niet dood kan. Op het balkon staan ook nog 3 ventjes. Weet iemand hoe ik verder moet?

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Als ik het goed heb dan sta je in een ruimte met een aantal lichtspots. Als je in het midden van die spots gaat staan dan hoor je een muziekje en gaan die drie mannetjes dansen, dat moet je even volhouden en dan komen ze door het raam heen...

Ik zit nu eindelijk bij level 9. Dat springen op die hefbomen is eigenlijk heel makkelijk als je het eenmaal doorhebt. Eerst een kwartier niet verder gekomen dan de eerste, en toen in 1 keer helemaal rond :)

Wat is dit toch een leuk spel, heeft iemand het al uitgespeeld?

Mijn BGG profiel

Verwijderd

fatalerror> die mannetjes moeten niet dansen maar jij moet dansen voor die mannetjes!

gewoon op het podium heel raar op de toetsen meppen en dan komt het helemaal goed :)

dus gewoon een beetje heen en weer huppelen

• Neelix
  • Laatst online: 10-02 11:56
Vince Hou er wel rekening mee dat je alle mannetjes die beneden stonden dood moeten zijn, dus ook die bot die de hele tijd opstaat...
Die kan je doodschieten door hem in zijn helm te snipen....

Intussen heb ik het uitgespeeld (met hulp van een walkthrough, het wordt af en toe echt te moeilijk gewoon)...
Aan het eind zijn er 3 verschillende eindes en die heb ik natuurlijk allemaal al een keer gedaan, anders ben je niet echt klaar :)

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

Noem het gemakzucht maar ik zit weer vast, huiswerk moet ook nog dus ik heb geen tijd om uren te gaan proberen
This is the prob:
De 2de keer dat je dat aliengeval in zijn vliegende stoel moet killen met Hawkins kan ik wel als ik de "Hyde" word zijn shield laten knipperen, maar verder gebeurt er niets :( ik heb hem nu al iets van 10 keer een oplawaai verkocht en er gebeurt niets :(
Hoe los ik dat op ????

• Agent-X
  • Niet online
Maiar: er is een .ddl danzij FatalError in mijn bezitting gekoemen die het probleem verhelpt. Ook kun je proberen dat het `configuratie scherm` te laten draaien op de achtergrond terwijl de de mdk2main file runt ( de andere exe dus )..zo kun je dus in ieder geval verder..tnx Fatal

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Death angel: is dat, dat je hem op zijn nek springt? Ik snap niet helemaal waar je nu zit.

Ik heb hem nu eindelijk ook uitgespeeld(alleen nog maar met kurt)

Zonder walkthrough, maar met hulp af en toe van de Tweakers hier :)

Mijn BGG profiel

• benchMarc
Ikke geen tijd hebben voor spelen MDK2 school rot kut is ;)

Verwijderd

Ja, Ik zit nu vor de tweede keer bij dat groene mannetje met die grote harses, Hij heeft zo'n blauwe shieldbol om hem heen en met De' Hawkins kan ik transfrmeren als ik pleutonium drink.

Verwijderd

Ik heb hem, hahaha, springt i op z'n nek SLAP-SLAP-SLAP hehehehe vet cool :)

• benchMarc
Dat groene manneke wat jij bedoeld heet BFB oftewel: Balloons For Brains :)
Dat filmpje wat erna komt is lachen :D Prikt ie z'n hersens van BFB in z'n machine :)

Verwijderd

Hahaha, die vette lach van Swing Swang staat in een zip-file onder DATA >:) Dat is toch Cool HEEEEj >:) Lekker instellen bij Windhoos als i afsluit :)

Verwijderd

AAAHHHH CRAP !!!! :( die kun je niet uitpakken :'(
NOUW hoor, ik wil die file :(
Is daar misschien een ripper voor ofzo???
Ow w8 er staat: "unsupported compression Method". Wat voor method is dat dan???

• elmuerte
Death Angel: dat betekend dat de .zip files een echt .zip header hebben... maar de compressie niet zip compatible is...
Ripper zal er wel snel zijn...
Eens ff kijken wat ik kan uitvinden...

• elmuerte
ok... dit is wat ik gevonden heb....
De zip files ZIJN echte zip files, en ze gebruiken compressie methode 10 (what ever dat weze mag). Het lijkt er op dat de bestanden een hoop extra info mee krijgen, en de wave files hebben volgens mij geen header, of ze zijn encrypted.

• benchMarc
Ik zit nu met Dr. Hawkins in level 9 met dat doolhof, sjeeeeeez wat is dat een kut doolhof zeg :(
Ik heb nu 3 van die dingen ingedrukt, orange blauw en groen geloof ik... ik kom er niet uit. Maarja strax weer proberen
Pagina: 1