Toon posts:

Gadsamme, ik wil online racen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Potverdorie zeg. Heb ik ADSL, wil in online racen, lukt het nergens. Met welk spel kun je nu snel en makkelijk online komen? En waarvan draaien er ook nog een boel servers? Net zoals je hebt voor CS? Of bestaat dat nog niet... MCO zit in ieder geval steeds vol: geen doorkomen aan.

Zo'n twee jaar geleden heb ik hopen lol gehad met Motorhead (met m'n 28k8 modem!) Maar nu met ADSL loopt het niet, of zijn er geen servers...

Ik heb NFS Porsche, Toca 2, Motorhead, Midtown Madness 1 en 2 (via Gamespy geprobeerd maar dat werkte niet), GP3, en zo. Met welk spel kun je elk moment van de dag online racen?

En ik heb geen behoefte aan gedonder met ICQ en zo: als ik ff tijd heb wil ik racen.

Ik heb zo het idee dat dit nog niet echt mogelijk is heden ten dage... :(

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 19:54

klaaz

it's me!

Alleen op de Zone, www.zone.com kon je racen ooit, met indycar oid. Nu kan het nog wel met Motocross Madness en waarschijnlijk ook met de andere "madness" spellen uit de serie.

Probleem is natuurlijk het "teamen", je kunt nu eenmaal niet zo maar midden in een race binnenvallen.

Er is hoop: Motorcity online van de makers van NFS is onderweg. Op dit moment wordt een betatest gehouden. Zoek maar ff op GoT voor de details.

Er schijnt wel een actief clubje GPL racers te zijn, maar die hebben het in hun fora alleen over de oplossingen voor de lag tijdens het racen, dus dat loopt ook niet echt. ;)

Verwijderd

Ik probeer met iemand van GoT online te gamen/racen, maar we kunnen elkaar niet vinden in Toca 2. :(

/me gaat nu rc200 proberen! :9~

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 09:41

MRic3

Of praat ik weer poep?

vaak scheelt het ook of je een orginele versie hebt of een 'andere'....

Ik kon met mijn 'pre-versie' van NFS porsche on-line niks doen. Ik vond/vind het een kei leuk spel dus orgineel gekocht en ik kon van alles on-line.... dus.....

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 22:04

Fuelke

Forza Ferrari

Daar zit ik dus op te wachten hé, ADSl zodat ik ook online kan gaan racen!!

Maar voorlopig is het nog sukkelen met zo'n zielig 33.6 modemke

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Motor City Onine ?

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:01

Raimond613

Simracer

GPLegends heeft perfecte online racemogelijkheden, kijk op
http://www.vroc.net

En Nascar 4 heeft een soortgelijke community, die al in het spel verwerkt zit.

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
MCO heb ik dus al (de beta), maar die zit constant vol. Die hebben nog maar één server draaien, dus...

GPL heb ik ook, maar die vind ik veel te moeilijk: geen lol aan. Net alsof je op ijs rijdt. En MM1 of 2 via Zone wil ook niet vlotten: of er is niemand of de spelen willen niet opstarten.

Al met al staat online racen schijnbaar nog in de kinderschoenen. CS en zo kun je spelen tot je er bij neervalt. Zo iets heb je niet bij race games. MCO lijkt wel interessant, maar daar moet je dus maandelijks voor gaan betalen. Dan móet je dus een credit card hebben. En ik vraag me af hoe dat gaat als EA alle servers zelf in handen houdt: dan wordt het nooit zo uitgebreidt als biijv. CS: stel je voor: jebetaalt elke maand geld maar komt nooit op de overvolle servers...

Bestaan er eigenlijk wel racespelen met dedicated servers? Het lijkt er niet op. Je moet schijnbaar altijd afspreken en IP ICQ-en en dat soort gedonder.

Overigens: NFS Porsche online: hoe werkt dat? Moet je dan ook met elkaar afspreken en zo? Of zijn daar servers voor die altijd open staan?

Verwijderd

Eracer Online. Werkende servers en zeer makkelijk om aan te loggen op deze servers!

Verwijderd

Organiseer een NFS4 spel. Doe ik ook wel eens met een paar kennissen. Dikke lol.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 oktober 2001 10:01 schreef rtw2001 het volgende:
Eracer Online. Werkende servers en zeer makkelijk om aan te loggen op deze servers!
Hm, Eracer. Ik heb daar een poosje geleden een demo van gespeeld. Maar ik vond het bar slecht: verschrikkelijke akelige, vreemde besturing en zo. Yikes... Maar misschien moet ik het nog eens proberen. Weet iemand of de demo daarvan ook geschikt is voor online, om het ff goed te kunnen testen?
Pagina: 1