Potverdorie zeg. Heb ik ADSL, wil in online racen, lukt het nergens. Met welk spel kun je nu snel en makkelijk online komen? En waarvan draaien er ook nog een boel servers? Net zoals je hebt voor CS? Of bestaat dat nog niet... MCO zit in ieder geval steeds vol: geen doorkomen aan.
Zo'n twee jaar geleden heb ik hopen lol gehad met Motorhead (met m'n 28k8 modem!) Maar nu met ADSL loopt het niet, of zijn er geen servers...
Ik heb NFS Porsche, Toca 2, Motorhead, Midtown Madness 1 en 2 (via Gamespy geprobeerd maar dat werkte niet), GP3, en zo. Met welk spel kun je elk moment van de dag online racen?
En ik heb geen behoefte aan gedonder met ICQ en zo: als ik ff tijd heb wil ik racen.
Ik heb zo het idee dat dit nog niet echt mogelijk is heden ten dage...
Zo'n twee jaar geleden heb ik hopen lol gehad met Motorhead (met m'n 28k8 modem!) Maar nu met ADSL loopt het niet, of zijn er geen servers...
Ik heb NFS Porsche, Toca 2, Motorhead, Midtown Madness 1 en 2 (via Gamespy geprobeerd maar dat werkte niet), GP3, en zo. Met welk spel kun je elk moment van de dag online racen?
En ik heb geen behoefte aan gedonder met ICQ en zo: als ik ff tijd heb wil ik racen.
Ik heb zo het idee dat dit nog niet echt mogelijk is heden ten dage...