Toon posts:

(CM) voetjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand hier een site waar ik mooie
voetjes kan kopen voor de systeemkast? zodat hij een beetje
cooler uit zal zien eneen beetje hoger komt te staan zodat ik aan de onderkant een fan kan inbouwe!

( worden irritante creepy crawlers dekast ingezogen LOL )

Verwijderd

Topicstarter
NIEMAND???

Verwijderd

Dat zal niet gemakkelijk worden.

anders maak je ze zelf. Er zijn zat leuke dingen in en om het huis die te gebruiken zijn.

Voorbeeldjes:
De roze-olifantjes-pantoffels van je pa, deurklinken, wieltjes onder je burostoel.

Je kan ook wat moois uit hout beitelen

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wat dacht je voor "spikes" voor speakers.. zien er moi uit, en scheelt weer en paar dB :9

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik heb wel een soort "opbouw" 8ig ding voor je waar je je pc op kan bouwen (een soort van verhoging 8ig iets speciaal voor pc's) die mag je wel van me hebben! mail me dan maar ff! (t'is nix speciaals ofosw hoor, kan ff zo gouw geen pic. vindeh) maagoed ik hoor ut wel! ;)

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Sloop anders ff zo'n radiografisch-bestuurbaar-auto=buggy-gevalletje van een klein kind uit je buurt, kun je het hele onderstel, inclusief motortje en afstandbediening onde je case bouwen, hoef je ook nie meer uit je stoel te komen als je naar je PC wil, die komt dan wel naar jouw toe :9

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Op donderdag 04 oktober 2001 02:10 schreef Climaximizer het volgende:
Sloop anders ff zo'n radiografisch-bestuurbaar-auto=buggy-gevalletje van een klein kind uit je buurt, kun je het hele onderstel, inclusief motortje en afstandbediening onde je case bouwen, hoef je ook nie meer uit je stoel te komen als je naar je PC wil, die komt dan wel naar jouw toe :9
En dan een Wireless LAN! Rijdende internetcomputer! :)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 23:26

Exterazzo

Qeasy

Op donderdag 04 oktober 2001 03:18 schreef F.U.B.A.R het volgende:

[..]

En dan een Wireless LAN! Rijdende internetcomputer! :)
ik denk wel dat je dan meerdere auto tje mag mollen, als zo ff weeg hoeveel mijn kast is :)

Audentia

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Gewoon wieltjes. Kopen in de Gamma, wel kijken of je ze ook kan "locken" (vastzetten dus). Goedkoop, simpel, efficient ;)

• Drama
  • Laatst online: 06-11-2024
Op donderdag 04 oktober 2001 07:54 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

ik denk wel dat je dan meerdere auto tje mag mollen, als zo ff weeg hoeveel mijn kast is :)
Ik heb een electro rolstoel van mijn buurvrouw >:) (kocht overigens een nieuwe vandaar) gesloopt en met een paar metalen plaatjes en een RC auto van mijn buurjongen >:) (was kapot) een RCCC (Remote Control Computer Carrier) gemaakt
ik heb hier helaas geen foto's van. Werkt perfect, kost overigens wel wat omdat je een speciale printplaatjes voor besturing moet hebben, maar is wel lachen... :)

\0/

• Drama
  • Laatst online: 06-11-2024
Wil je dit zelf ook maken kijk dan ff op de site van robotwars (televisie programma meestal te zien op BNN) daar staan leveranciers en handleidingen op om ook zo'n ding te maken

\0/

Verwijderd

De Ikea heeft een soort voetjes voor je pc.

Verwijderd

Topicstarter
ff kijke dan moet wel mooie zijn en een beetje verhoging (0,5- 1,5 cm )

thx!
Pagina: 1