Toon posts:

geen cd meer te beluisteren met Winamp en ........

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beoplayer. Nadat ik net Beoplayer van Bang & Olufsen heb gedowned. Wilde ik hiermee een cdtje luisteren. Maar nee feest ging niet door. Hij draaide wel maar geen geluid. Nou dan Winamp maar, nee hoor, zelfde probleem.

Nou dan Windows Mediaplayer maar, hehehe.

Hoe kan ik het met Beoplayer (best mooi gemaakt eigenlijk :9~ ) en Winamp weer cd's luisteren.
Volgens mij is het een kleine optie die ik ergens aan of uit moet vinken, maar ik kan er niet op komen welke dat is. :(

Heeft iemand enig idee???

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens dat ikhem zo snel onhoog kick, maar ik wil graag heel snel een cdtje luisteren met Beoplayer

Verwijderd

Eh, als je windows2000 draait is het heel simpel op te lossen, ik heb namelijk hetzelfde "probleem" gehad.

Device Mananger > en dan bij je cd-rom/dvd Enable Audio CD's (iets in deze richting moet er staan) die moet je aanvinken, even rebooten, en je kan weer cd's beluisteren als het goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Win98SE.

Maar het rare vind ik dat ie het in MediaPlayer wel doet

Verwijderd

Topicstarter
Net ff Beoplayer geuninstalled.
Toen met winamp proberen af te spelen en niks geen geluid. Hij speelt hem wel af maar dan hoor ik dus niks.

Als ik de cd rom drive open of verken dan geeftie ze ook gewoon aan als winamp bestanden.

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 12:36
In Winamp zit er een vinkje bij
Options -> Preferences Ctrl-P -> Setup -> File types
Onder de extensielijst.

Als je Tweak-UI installeert, dan zit daar op 't Paranoia tabje ook nog een vinkje voor 'Play audio CD automatically' (Auto-insert notification moet aan staan)

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik allemaal al aangevinkt.

Het enige dat het niet doet is het geluid.

Verwijderd

Kun je me ook vertellen waar je het vandaan haalt? Kan het namelijk zo gauw niet vinden op de site.

Verwijderd

verdorie ik zit met hetzelfde probleem, media platyer speelt alles keurig netjes af, maar winamp lukt het niet.

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 12:59

Ronnie_T

Shangri-La

Dat is waarschijnlijk het verschil tussen analoog en digitaal afspelen. Analoog gaat via het kabeltje van de cd-romspeler naar de geluidskaart en digitaal is het direct rippen en afspelen van het nummer. Misschien is het kabeltje losgegaan?

Er is een plugin voor winamp om digitaal audio-cd's af te spelen, ik gebruik hem zelf niet meer, dus je moet maar even zoeken op www.winamp.com of in dit forum

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

kabeltje zit gewoon in de geluidskaart.

ok heb ik geporbeerd dat digitale uit een aan te vinken bij de CD-rom optie's. hielp niet

Verwijderd

trouwens, als ik op de cd rom op het knopje play druk doet hij het wel gewoon, dus is niks mis daarmee,

en misschien nog handig om te weten:
Winamp speelt hem dus niet af, als je cd opent, en je klikt nummer aan, doet hij niks. de tijd loopt ook niet, hij stopt er gelijk mee.
Pagina: 1