Bekledingstof voor hoedenplank waar kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JVaags
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2025

JVaags

Je voelt je beter in een 504

Topicstarter
Dag tweakers,

Ik ben bezig om een nieuwe hoedenplank te maken. Ik heb al een plaat MDF netjes op maat gezaagd en de gaten voor de boxen erin gemaakt.

Alleen nu nog de bekledingstof.

Ik heb gehoord dat er zoiets bestaat als akoestische bekledingstoffen die kun je over de boxen heenspannen en waar het geluid gewoon doorgaat :?

Nu had ik mij dat voorgesteld op dat online bij Conrad te kopen maar wat blijkt? Het staat niet op de site.

Weten jullie of er andere online aanbieders zijn voor dit soort spul? In de plaats waar ik woon is nergens zo'n winkel die dat heeft.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Geinig dat je dat nodig hebt, ik heb het net zelf gedaan.
Mijn boxen waren uit mijn auto gejat, dus heb ik er hoedenplankstof overheen gedaan, zodat je ze niet meer ziet
:)
Ik kon het nergens vinden, maar had het geluk dat er een hoedenplank op de stoep bij mij voor lag *D !
Stof er heel gemakkelijk vanaf getrokken en gewoon met hobbylijm geplakt. Ik zou dus ff naar de sloop gaan, de stof is net zo dun als luidspreker grilldoek, dus (bijna) al het geluid gaat er gewoon doorheen.

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Probeer het eens bij Carmedia, CarHifi.nl of Remco Online. Succes!

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Een beetje autoshop heeft dat spul gewoon liggen, meestal van Caliber. Hebbie nog keus uit verschillende kleuren ook.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Verwijderd

Heel, simpel....

Je gaat naat een stoffenzaak en koopt een soort stretch stof. Kost 15,- de meter en dat span je over de hoedenplank heen en werkt dat netjes aan de onderkant af. Origineel uit de fabriek is het volgns mij een dun soort verlijmd vilt.

• JVaags
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2025

JVaags

Je voelt je beter in een 504

Topicstarter
Een beetje autoshop heeft dat spul gewoon liggen, meestal van Caliber. Hebbie nog keus uit verschillende kleuren ook.
Bijvoorbeeld de Halfords ofzo?
Want een stoffenwinkel heb ik niet eens in de buurt. Dan zou ik een keer naar de markt moeten ;)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:24
Idd van Caliber. Hebben we in Dokkum ook te koop. Als je zin hebt in een eindje rijden kan je es ff langskomen. Rolletje van 150x75 kost 35 piek :)

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Op donderdag 04 oktober 2001 23:07 schreef _JGC_ het volgende:
Idd van Caliber. Hebben we in Dokkum ook te koop. Als je zin hebt in een eindje rijden kan je es ff langskomen. Rolletje van 150x75 kost 35 piek :)
Probeer eens een car hifi-inbouwstation, in zutphen zal wast wel zo'n zaak te vinden zijn.(goudengids of zo)

• Total-Control
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06-2025
Denk dat je toch niet goed hebt gekeken. Ik kan de
zooi gewoon online bestellen....

Zoek eens op het volgende bestelnummer: 342998-24

en misschien is dit nog beter: 362972-89

Succes!

Getting it hot makes it work, keeping it cold makes sure it stays that way.

Pagina: 1