Toon posts:

attachment met XP verstuurd is zoek...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik was van de week helemaal gek in me koppie geworden na het versturen van een mail met attachment naar een maat van me... let op, dit is mega vaag!

ik verstuur die mail met attachment(44kb) via outlook XP naar die gast die outlook express heeft (standaard win2k ding).. maar op een onverklaarbare manier krijgt hij wel een mailtje van 44kb maar er zit gewoon geen 'paperclipje' bij.. het is dus gewoon een mail met 5 regels txt en 44kb attachment die ergens verstopt zit...

ik dacht zelf dat die mofo dus super sloom aant doen was, maar na een 'klein' ruzietje kwam hij dus met een diskette met het mailtje erop naar me toe... en ik openen met outlook express maar die attachment zit er gewoon niet (los) bij!!!

maar als ik die email die ik zelf verstuurd heb open met outlook XP dan zie je hem er gewoon bij zitten... vaaag

wie o wie weet wat ik anders in moet stellen zodat het niet meer gebeurt????

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Ik heb dus een soortgelijk probleem maar dan onder Windows 2000 met Exchange Server 2000. Alle Outlook 2000 clients zijn geconfigureerd om "Tekst zonder opmaak" te gebruiken om mail te versturen. Echter, soms zijn mailtjes met attachement verstuurd vanaf Outlook 2000 niet te lezen door een ontvanger zonder Outlook 2000 (bijv. Outlook Express of Eudora). Het bericht heeft dan wel de juiste omvang, maar de paperclip die het attachement aangeeft in Outlook Express is nergens te zien.

Hoe moet dit opgelost worden?

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 21:56

active2

Google is your friend

Pak je toch gewoon opera als browser en dan kun je hem opeens wel openen en de atachment ophalen! :)

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
het kan er ook mee te maken hebben dat er in outlook bepaalde bestandstypen niet worden doorgegeven. staat in de help, weet niet meer precies waar. wat helpt is de extensie .123 erachter plakken en dan moet de ontvanger alleen ff de .123 extensie weghalen en het werkt. (Meestal)