X-BOX als marketingstrategie.

Pagina: 1
Acties:

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Dit vind ik nou altijd zo jammer aan Microsoft. Die complete integratie van alle produkten....

Wilde net een trailer downen van de X-BOX site van microsoft... Krijg je te horen: "The content you selected could not be played on your current blablabla... click here to update blablabla...

Ik wil dat akelige Mediaplayer7 niet hebben, maar nu proberen ze toch om via X-Box related dinges mij toch zover te krijgen dat ik het alsnog download...

tsss... dan maar geen X-BOX filmpje kijken. Ik persoonlijk vind dit echt slechte reclame voor de X-BOX. Het bakkie is best aardig, maar zo komen ze nooit van dat slechte imago uit de PC wereld af. :(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
slechte imago? ehm, weet niet waar jij gezeten hebt, maar de helft van de pc's hier op aarde draait windows 9x/ntx/xp ik kan dat niet bepaald "slecht" vinden ;)

Verwijderd

Als jij een media player had ontworpen, en veel mensen hebben deze, dan maak jij een site, met filmpies erop, dan laat jij deze toch afspelen via jouw media player of codec? als je dat dan doet via het spul van de concurrent ben je niet slim bezig of wel?

• RedTop
Op woensdag 03 oktober 2001 22:04 schreef WouteRF het volgende:
Als jij een media player had ontworpen, en veel mensen hebben deze, dan maak jij een site, met filmpies erop, dan laat jij deze toch afspelen via jouw media player of codec? als je dat dan doet via het spul van de concurrent ben je niet slim bezig of wel?
Dat bedoel ik ook niet. Ik gebruik ook mediaplayer, maar dan wel versie 6.x, niet dat trage versie7... Ik vind het dus fout dat ze nu via die filmpjes proberen alsnog een update door je neus te duwen.

• RedTop
Op woensdag 03 oktober 2001 22:01 schreef Mister_X het volgende:
slechte imago? ehm, weet niet waar jij gezeten hebt, maar de helft van de pc's hier op aarde draait windows 9x/ntx/xp ik kan dat niet bepaald "slecht" vinden ;)
Ja, maar ik denk dat als 3/4 van die mensen een keus hadden gehad ze geen van allen een Microsoft produkt hadden genomen. Puur monopolie....

Verwijderd

maar anders moet je van allemaal verschillende merken troep gaan 'kopen', nu heb je alles in een :) Ik ben niet een onwijze fan van MS hoor, maar ik vind wel dat ze goeie zaken doen.. alhoewel ze het monopoliesysteem soms wel erg veel uitbuiten..

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 04 oktober 2001 17:12 schreef WouteRF het volgende:
maar anders moet je van allemaal verschillende merken troep gaan 'kopen', nu heb je alles in een :) Ik ben niet een onwijze fan van MS hoor, maar ik vind wel dat ze goeie zaken doen.. alhoewel ze het monopoliesysteem soms wel erg veel uitbuiten..
bijkomend voordeeltje is ook nog dat als je MS gewend bent, je op de helft van alle pc's op aarde kan werken.

Verwijderd

slechte imago? ehm, weet niet waar jij gezeten hebt, maar de helft van de pc's hier op aarde draait windows 9x/ntx/xp ik kan dat niet bepaald "slecht" vinden
Als je de meest dominante fabrikant bent moet je niet proberen om nog dominanter te worden, want op die manier stoot je een heleboel fans van je af. MS moet gewoon eens proberen zelf iets te bedenken en niet steeds de ideeen van andere bedrijven inpikken en verwerken tot een eigen product.
Pagina: 1