Ik zit met het probleem dat ik windows me had.
Vandaag bedacht ik ineens om het te wissen en windows2000 prof erop te zetten.
Ik had de volgende partities:
Primary C: winme oud (5000mb)
Primary C: Winme Nieuw (2000mb)
(met pqboot kon ik kiezen welke ik wou booten)
En een extendet partitie met een;
E: schijf van 15000mb
Ik d8 ff eenvoudig de beide primary windowsme partities te verwijderen met fdisk dus dat deed ik.
Ik daarna c: formateren bleek dat ik een c: had van 2000mb (heel logisch want hij stond nog op de winme nieuw)
Ik d8 dat maakt ik wel weer goed met partition magic als win2000 geinsteleerd is dus deed de cd erin en ging ervan booten. Maar toen ging het mis hij wou hem formateren met een nsft partitie en dan rebooten. Maar toen zei ie dat een een ntldr niet kon laden. En nu wil de setup niet meer draaien en fdisk hangt als ik de gegevens bekijk?
Met welk proggie kan ik nu in dos mijn hele harddidk wissen???
Vandaag bedacht ik ineens om het te wissen en windows2000 prof erop te zetten.
Ik had de volgende partities:
Primary C: winme oud (5000mb)
Primary C: Winme Nieuw (2000mb)
(met pqboot kon ik kiezen welke ik wou booten)
En een extendet partitie met een;
E: schijf van 15000mb
Ik d8 ff eenvoudig de beide primary windowsme partities te verwijderen met fdisk dus dat deed ik.
Ik daarna c: formateren bleek dat ik een c: had van 2000mb (heel logisch want hij stond nog op de winme nieuw)
Ik d8 dat maakt ik wel weer goed met partition magic als win2000 geinsteleerd is dus deed de cd erin en ging ervan booten. Maar toen ging het mis hij wou hem formateren met een nsft partitie en dan rebooten. Maar toen zei ie dat een een ntldr niet kon laden. En nu wil de setup niet meer draaien en fdisk hangt als ik de gegevens bekijk?
Met welk proggie kan ik nu in dos mijn hele harddidk wissen???