Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hoe UT skinz te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28
Tja.. wanneer ik een leuke skin selecteer bij Player Setup voordat ik online ga spelen (bv Duke Nukem), blijkt altijd dat de anderen mij zo niet zien, maar als een soldier ofzow met een standaard skin.

Hoe krijg ik het toch voor elkaar dat anderen mij als Duke Nukem (of Iron Man voor mijn part :P) zien?

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Daar kun je niets aan doen.

De server waar je op speelt moet deze skins ook ondersteunen en de mensen die erop spelen moeten de skins ook hebben.

Capice?

Ik weet niet of dit ook is met de voicepacks, maar ik kan in ieder geval niet de voicepacks selecteren, hoe zit dit dan?
Ik weet wel dat de server die voicepacks ook moet ondersteunen, maar ik kan niet eens de voices selecteren!

• Tuinhark
Heej tenks man! :) (Ik was er al bang voor dat het server-side moest zijn.)

Enneh jouw vraag? Die weet ik dan weer. ;)

Die zooi zit in je cache van UT (er staat een CACHE map in je UT map). Die moet je daar ff uittrekken met het proggie UT Cache Manager. Die is wel te vinden bij Planet Unreal.

Zo ga ik strakjes denk ik ook maar ff zo'n robot-skinnetje uit me cache trekken omdat ik daar nu ook wel eens mee wil spelen. :P

• Goingin
Nee, die staan niet in me cache want alles wat in me cache staat haal ik er manual uit.

In principe is het heel simpel, je kan aan de naam zien wat voor type bestand het is, en de naam haal je uit de ini.

Maar die voicepacks heb ik via NaliCity gedowed en in de juiste dir gezet.
Maar ik kan de voices niet selecteren in-game, how the hell do ik dat?

• Tuinhark
Misschien dattie gekoppeld zijn aan een skin?

Hrmz... Heb net ff UT gestart en gecheckt. Ik wilde zeggen:
Je kunt ook geen female voice pack kiezen als je een male character hebt, of wel?
Maar da's dus onzin. :) Ik weet het dan ook niet. :'(

• elmuerte
  • Laatst online: 06-11 22:53
Om custom voices the kunnen gebruiken moet je ff wat toevoegen aan een .int bestand of gewoon een nieuwe maken.
Bijvoorbeeld als je de boss voice (Robot) beschikbaar wil maken voor alle modals type je het volgende.
[public]
Object=(Name=BotPack.VoiceBoss,Class=Class,MetaClass=BotPack.VoiceMale,Description="Robot")
Object=(Name=BotPack.VoiceBoss,Class=Class,MetaClass=BotPack.VoiceFemale,Description="Robot")
De stukjes in bold zijn het belangrijkste, de eerste is de naam vab de voice in de voice pack (bijv. DukeNukemVoice.DukeVoiceOne) en de tweede in voor welke class je het beschikbaar wilt maken.
Je kan daarbij kiezen uit:
BotPack.VoiceFemale
BotPack.Voicemale
BotPack.VoiceBoss

• Goingin
Ik heb het geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet :(

naja, laat maar zitten dan

• Tuinhark
Helaas zitten er bij mijn Duke skin geen sounds. :P

• Goingin
Ik heb ze wel zien staan ergens, dacht ik op PlanetUnreal.

Ik kan nou ff niet op de site komen maar als ik dat wel weer kan zoek ik hem wel ff op voor je.

• Tuinhark
Maakt niet uit... Ik kan de skinz toch niet gebruiken als ik online speel en wat heb je dan aan zo'n flauw voicepack? :P

Tnx anyway
Pagina: 1