platinum cd's :(

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
K ik heb bij funprice wat van die 80 min platinum cd's gekocht, maar ik kan er niks op branden met mijn philips cdrw800 brander. Hij zegt in nero dan na 15 seconden dat er een power calibration error is en dat hij geen end of track kan maken.
Ik dacht eerst dat mijn brander kapot was maar met een andere cd kon ik wel branden, iemand een idee hoe ik deze cd's wel kan branden? (heb alle snelheden geprobeerd en niks lukte)

Verwijderd

heb je al een keer een firmware update geprobeert?

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 21:21
Das raar, die platinums schijnen op 2 of 3 na de allerbeste cd's te zijn...... volgens een test van het duitse computerblad CHIP. Ik gebruik ze zelf ook en nooit problemen, ook niet met andere trouwens.

Ik zou zeggen dat jhet aan je brander ligt, maar je zegt dat andere cd's wel werken :? :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:34
Ik heb ze gebruikt toen MyCom ze ooit had. 1x en nooit weer :r

• StephaN900
  • Niet online
Ik heb net de firmware gedownload en geen verandering. En die andere cd was trouwens een tdk (heb voor de rest geen cd's meer liggen, maar voorheen kon ik wel altijd met kodak, dynabyte, that's write cd's branden) en kon ik gewoon 8 speed branden en overburnen.

• Sick Nick
  • Laatst online: 18:14

Sick Nick

Drop the top!

Vaag, ik gebruik voor mij 'praktijken' ook altijd platinum 80 min cd's en ik heb van de tot nu toe 1100 gebrande nog geen enkele foute gehad!

Verwijderd

hmm is wel een manier om ze te branden dan: hou ze boven het gasfornuis ;).
hmm maareuh vaag dan, na mijn firmware update pakte mijn cdrw800 wel gewoon alles nl.
en cds van troepkwaliteit die eerst een half uur nodig hadden ( op ze minst ) om te branden doetie nu gewoon binnen 10 minuten

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

-ET-

Phone Home

een kennis van mij die had dat probleem ook maar naar een firmware update naar v.2.2 gedaan te hebben kon hij weer alles branden.

• StephaN900
  • Niet online
Vaag, maar branden jullie ook met nero, en heeft iemand misschien dezelfde brander?

• StephaN900
  • Niet online
Zag het al, hmm misschien heb ik gewoon knake cd's meegekregen. Ik heb namelijk ook firmware 2.2 en geen verbetering.
Toch bedankt de volgende keer koop ik wel weer van die goedkope dynabyte cd's ;)

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Misschien niet zo positief bericht, maar mijn fikker deed het eerst ook niet meer met cheapy cd's en wel met verbatims, echter na een tijdje wilde hij niks meer op 4 speed fikken op geen enkele cd, kortom volgens mij is het het begin van het einde van je fikker. Ik heb inmiddels een nieuwe gekocht.

• StephaN900
  • Niet online
:(, en ik brand niet eens veel maar mijn harde schijf begint nu een beetje erg vol te raken dus moeten al die divxjes op cd gezet worden.
Maar we zullen wel zien wanneer hij het begeeft :(

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
De mijne (een externe freecom 4x4x24) kreeg ook kuren in dien aard. En een paar weken later (me bakt niet veel) was ie zo dood als een platte pier!! Maw: ook ik denk dat het het einde van je fikker betekent. Althans: het begin van het einde van je fikker...

Verwijderd

Ïk gebruik ze ook en ze werken perfect!!
Ik heb ze bij gistron besteld. a, 25 stuks in een doos.
Meestal bestel ik 4 dozen tegelijk voor 150 piek incl. verzend kosten ofzow.
Enuuh ze zijn 80 Min. en in jewelcase :P

Oohjah ik heb een Sony 8x4x4 van bijna twee jaar oud.

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
ik heb laatst 400 cd's besteld via kameraad bij een klein zaakje in Zeist

blanco platinums 1 gulden per stuk dus das was lekker goedkoop

maar heb ze nu bijna op

mot weer is ff wat bestellen

Verwijderd

Heel vaag !!!! (misschioen verkeerde lading bij Funprice??
Ik had die van mij bij gistron besteld, 14 dozen van 25 stuks en nog geen enkele problemen mee gehad.
Brander: LiteOn 12x10x32
Proggie: nero

• GijsbertatNL
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-04 23:56
Heb bij Funprice ongeveer twee weken geleden spindle 25x 80 minuten 24 x speed gehaald. Geen enkel probleem tot nu toe met m'n Plextor 24 speed :7

Terminator@NL

Verwijderd

Ik had op de vorige hcc zo'n heel brood van 100 stuks blanco platinum 80mins gekocht en nog maar een paar onderzettertjes gemaakt (eigen schuld)
Ik had een sony 4x4x24 en nu alweer een tijdje een liteon 12x10x32 en met allebei geen probs.
Het enige nadeel dat op mijn cd's (weet niet of het voor allemaal geld) maar 698mb op paste dus grote divx'en wilde net niet passen op die cheapass lifetec cd's van de aldi passen ze net wel (702mb :))
zal toch echt ergens bij jou liggen denk ik

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Op woensdag 03 oktober 2001 21:16 schreef Sick_Nick het volgende:
Vaag, ik gebruik voor mij 'praktijken' ook altijd platinum 80 min cd's en ik heb van de tot nu toe 1100 gebrande nog geen enkele foute gehad!
Lieg niet!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-04 23:13

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Power calibration error duidt meestal op slechte ceedees. Ik denk dat je gewoon pech hebt en je een slechte zending ceedees gekocht hebt.

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

Ik gebruik zowel Platinum als MMMMMMore en moet zeggen dat beide tot nu toe altijd perfekt gaan.
Behalve die wat ik zelf verkloot :)

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op woensdag 03 oktober 2001 23:17 schreef Pukki het volgende:
Heel vaag !!!! (misschioen verkeerde lading bij Funprice??
Ik had die van mij bij gistron besteld, 14 dozen van 25 stuks en nog geen enkele problemen mee gehad.
Brander: LiteOn 12x10x32
Proggie: nero
Zelfde CDŽs, zelfde Shop en zelfde brander en zelfde progje hiero, en no problemo ! :)
Pagina: 1