3d prophet 4000XT tv-out

Pagina: 1
Acties:

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 13:46
Hallo

Ik dancht laat ik vandaag maar eens een nieuwe video kaart kopen.
Ik naar de pc boer toe en een 3d prophet 4000XT met Tv-out gekocht 32 mb.
Ik geinstalleerd schone windows installatie [win 98 Se] en 3d mark 2000 raggen.Wat denk je?? HAal ik net zo veel punten als met mijn Savage kaartje exact evenveel .Nou denk ik dat dat aan processor ligt.

Maar goed probleem 1:

Hij geeft bij sisoft sandra en bij directx maar 24.5 mb aan terwijl het 32 is ....bij het opstarten zegt ie wel dat het 32 mb is.

Probleem 2:

Mijn spellen lopen nog steeds veel vast had ik met mij Savage kaart ook en nu nog.Dus denk ik dat dat mijn geluidskaart is een SoundBlaster 128 PCI.

Probleem 3.

Ik heb de tv-out versie gekocht staat op de doos en er zitten tv-out uitgangen op mijn video kaart 2 stuks.Maar nou zat ik in de handleiding te lezen hoe ik dvd tje op mijn tv moest krijgen en daar stond in :

Ga naar eigenschappen beeldscherm vervolgens naar het tabblad Installingen en kies U voor de optie geavanceerd.
Dan krijg je weer een scherm en dan zou daar een tabblad bij moeten staan van TV-Out maat die staat er helemaal niet.
heb al stuur programma op nieuwe geinstalleerd maar dat hielp niet.

Probleem 4.

ER zit een demo bij van een rondleiding in egypte in 3d maar die doet ie niet van dan krijg ik een fout melding dat ik mijn resolutie op 1024 x 7.. moet zetten maar dat kan mijn monitor niet dus ..........misschien heb dit ook wel met die tv-out optie te maken dat ik minimaal in 1024x 7.. moet draaien maar lijkt me sterk.

probleem 5.

Quake doet het nog steeds niet want die crasht steeds.
ik haal ongeveer in 800x600 alle settings op high zo`n 100 fps dus dat is het niet.Zal wel weer mijn geluidskaart zijn.

Dus iemand een oplossing??

Bedankt Jan Willem

PS: mijn sig klopt niet meer mijn nieuwe systeem specs zijn:

MSI k7t pro 2
AMD duron 650 mhz @650 Mhz
448 mb ram
hercules 3d prophet 4000 XT tv-out 32mb
Soundblaster 128 pci
Windows 98 SE

• Galaxis
Het probleem met de TV-Out is opgelost heb een effe een driver update gehaalkd bij de site van hercules :)
Alleen mijn spellen doen het nog steeds verneukt :(

• Galaxis
Ok ik heb weer een probleem op gelost.

ik heb er nu nog 2

Nummer 1 van dat geheugen.
En nummer 2 quake loopt ook nog steeds vast maar hoe kan dat??
Ik haal met gemak de 100 fps alle spellen doen het perfect alleen quake niet en UT loopt ook regelamtig vast, maar dat had ik met mijn vorige vidoe kaart ook al.
Maar goed .
Iemand een oplossing voor quake>> denk dat het geluidskaart is.
en iemand een oplossing voor dat geheugen?