Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb echt een hele goeie PC.
"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
Gezien het feit dat de de 6I11 een bijna 2x zo grote fan en heatsink heeft heb ik er wel vertrouwen in, je weet het morgen
dan heb je mazzel met je proc. denk ik...Op donderdag 04 oktober 2001 11:21 schreef Nono_home het volgende:
Hoezo, heb nu een coolermaster DP5-6H51 en met twee 8x8 case fans is de temp idle 52 en stressed 54/57.
Gezien het feit dat de de 6I11 een bijna 2x zo grote fan en heatsink heeft heb ik er wel vertrouwen in, je weet het morgen
maar met die nieuwe CM zal je het dan nog wel iets hoger kunnen schroeven...
sucksex!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
EP5-6i51 = 17cfm
EP5-6i11 = 21 cfm
EP5-6131c = 27,7 cfm
http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/ep5-6i11.html
Maar heb die 6I11 al, mocht et niet genoeg zijn kan ik er natuurlijk later altijd nog die vette fan opzetten. (of twee
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik ff bellen met com4 (www.com4.nl): Ja meneer de 6I11 is vervangen door de 6I31C
Verwijderd
De fannetjes van de 6I51 draaien trouwens bij mij op 5000-5100 rpm. En het verschil in geluid met die van me broer hoor ik niet (me broer heeft een 6I11 op zijn AMD). Alhoewel hij de fan heeft vervangen door een YS-tech 80x80mm met swiftkil adapter
/me heeft een dual PIII
Verwijderd
Hee,Op donderdag 04 oktober 2001 16:51 schreef Nono_home het volgende:
zit net ff op het doosje van de cooler te kijken en wat zie ik tot mijn verbazing: DP5-6I31C-A1 !!!! Hugh?
Ik ff bellen met com4 (www.com4.nl): Ja meneer de 6I11 is vervangen door de 6I31C:)hehehehehe
tof !!
Lijkt me dat dat wel wat scheelt
[edit]Hoort dit niet in OCM trouwens?
80 mm fanguard vastmaken aan je heatsink, daaraan maak je je fan vast.
Koelt ongeveer net zo goed (of een paar graadjes beter) maar is een stuk stiller.
Verwijderd
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Idle 45 en heb 3 uur lang de sisoft burn-in wizard laten draaien op CPU en CPU Multi Media benchmark. Da's volgens mij behoorlijk stressed en yes
Dit allemaal op multiplier 11.5 x 135 fsb.
Ben maar meteen naar fsb140 gegaan maakte kwa temp 1!!! graad uit. nu klokt ie dus 1610
max payne, serious sam, HL BS etc geen crash lekker stabiel
laat et ff zo
Verwijderd
Zit op me werk achter een AMD 1400, en weet nie welke koeler erop zit, maar die is idle al 67 graden. Ik wil niet eens weten watie doet als ik hem ga stressenOp donderdag 04 oktober 2001 21:49 schreef Mightymouse het volgende:
Ik heb ook de EP5-6I11 met een amd 1400 en mijn temp is na zo'n 4 urr gamen niet hoger dan 60 graden... kan een amd makkelijk hebben en voor diegenen die roepen dat die dat niet kan dan zou ik maar es goed gaan informeren hoe het echt zit...
Verwijderd
Vertel eens hoe je het voor elkaar krijgt... Heb ook zo`n cooler en hij is nu 63 graden!Op vrijdag 05 oktober 2001 09:35 schreef Nono_home het volgende:
Oke hopla, hij zit erin
Idle 45 en heb 3 uur lang de sisoft burn-in wizard laten draaien op CPU en CPU Multi Media benchmark. Da's volgens mij behoorlijk stressed en yes50 graden hehehehehehe
Dit allemaal op multiplier 11.5 x 135 fsb.
Ben maar meteen naar fsb140 gegaan maakte kwa temp 1!!! graad uit. nu klokt ie dus 1610
max payne, serious sam, HL BS etc geen crash lekker stabiel
laat et ff zo
Dat maakt echt veel uit. Heb een 80x80 intake fan aan de voorkant (laag) en outtake fan aan de achterkant (hoog)
Mooi alle kabels met tierips aan elkaar en aan de kast vast gemaakt ver weg van de cpu (nou ja ver....je snapt et wel)
En dan nog iets waar meet je mee, bios? toen ik naar versie 2.9 flashte ging ik zowie zo 5 graden omlaag
Verwijderd
De levens duur van de procesor? En ik heb alle kabels gewoon netjes achter de A-open bigtower dus.Op vrijdag 05 oktober 2001 22:38 schreef Nono_home het volgende:
wat ik nog vergat, als alles toch stabiel en lekker draait wat maakt dan die temp uit?
Binnen een jaar wil je toch weer sneller
wat denkie van de temp in je kamer? bij mij is het altijd heet alstie een dagje divx aan het coderen is geweest. ken dan wel een korte broek aan doen ofzo..Op vrijdag 05 oktober 2001 22:38 schreef Nono_home het volgende:
wat ik nog vergat, als alles toch stabiel en lekker draait wat maakt dan die temp uit?