Zal dadelijk wel een mailtje over komen. 
Kloon maken is btw niet slim..
Kloon maken is btw niet slim..
Ik hoef geen mail, ik wil dat iedereen weet waarom. We zijn geen kleine kinderen meer toch?
FYI mods en admin hebben me ZELF opgedragen om te klonen!!!!
Dit is trouwens geen kloon... dit is gebruik maken van een account van een ander.
Daar staat niets over in de faq, of wel?
FYI mods en admin hebben me ZELF opgedragen om te klonen!!!!
Dit is trouwens geen kloon... dit is gebruik maken van een account van een ander.
Daar staat niets over in de faq, of wel?
Ik heb geen email. Het email adres wat in mijn info staat is ook van een ander. Dus hier gelieve vertellen waarom. Of mogen andere users het niet zien? Is het te prive?Op woensdag 03 oktober 2001 20:52 schreef hdd het volgende:
In die mail staat waarom
Je email adres = attilla@attilla.nlOp woensdag 03 oktober 2001 20:53 schreef Attilla het volgende:
[..]
Ik heb geen email.
Staat gewoon in je profile. Je hebt je password toegestuurd gekregen, dus je hebt wel email.
Heb je wel, anders kun je je niet aanmelden.Op woensdag 03 oktober 2001 20:53 schreef Attilla het volgende:
[..]
Ik heb geen email.
Niet waar. Ik heb mezelf helemaal niet aangemeld. En toch heb ik een account. Uhhh.. laat maar, dit is te ingewikkelt.Op woensdag 03 oktober 2001 20:54 schreef hdd het volgende:
[..]
Heb je wel, anders kun je je niet aanmelden.
Account verlopen ondertussen misschien? Kan heus wel hoor.
Maar normaal krijg je bij een ban altijd een email om je uit te leggen hoe wat en waarom.
Heb je dat niet gekregen dan vermeld je dat hier simpelweg en wacht je een tijdje.
Maar normaal krijg je bij een ban altijd een email om je uit te leggen hoe wat en waarom.
Heb je dat niet gekregen dan vermeld je dat hier simpelweg en wacht je een tijdje.
yeah rightOp woensdag 03 oktober 2001 20:56 schreef Attilla het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb mezelf helemaal niet aangemeld. En toch heb ik een account. Uhhh.. laat maar, dit is te ingewikkelt.
Ik heb mezelf helemaal niet aangemeld. En toch heb ik een account. Uhhh.. laat maar, dit is duidelijk te ingewikkelt, ik red me wel.Op woensdag 03 oktober 2001 20:54 schreef hdd het volgende:
[..]
Heb je wel, anders kun je je niet aanmelden.
Alweer?Op woensdag 03 oktober 2001 20:57 schreef Attilla het volgende:
[..]
Ik heb mezelf helemaal niet aangemeld. En toch heb ik een account. Uhhh.. laat maar, dit is duidelijk te ingewikkelt, ik red me wel.
Er zal dadelijk wel een mod komen, maar of die het hier vertelt betwijfel ik..
Ik heb trouwens wel een vermoeden waarom..
ehm
volgens mij loopt er iemand onder mijn naam te posten
Idd, wildphireOp woensdag 03 oktober 2001 21:01 schreef Attilla het volgende:
ehm
Op woensdag 03 oktober 2001 21:05 schreef Attilla het volgende:
?
Op woensdag 03 oktober 2001 20:50 schreef Attilla het volgende:
Waarom heb ik een ban?
Signed WiLdPhiR3
Zou je je zelf niet es een nieuw paswoord toe laten mailenOp woensdag 03 oktober 2001 21:05 schreef Attilla het volgende:
?
Je bent kloon #32854739478328423894 van 6066068 ofzo......kloontjes krijgen geen banmails....zeker niet fervente cloners zoals jij.....we hebben je al meerder keren verzocht op te rotten....wanneer luister je een keer?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()