Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

GVD!!! K*T errors bij Half-Life

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ga Counter-Striken krijg ik iets van 5 Errors als ik van een Server Disconnect: in HL.exe, in Kernel32.dll en nog 1 d8 ik..... :( :( :( Dan moetik hem afsluiten en kom ik weer terug in Windhoos op de laagst mogelijke beeldscherm instellingen :( :( :(

P.S. Ik heb VANMIDDAG geformateert, dus ik snap er echt niet hoe dit kan :( :(

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Ik krijg de laatste tijd errors als ik naar een server wil connecten. Zodra hl met won.net gaat checken of mijn code klopt krijg ik een message dat mijn hl executable out of date is en launcht 'ie de hl updater. Ik snap er niks van voorheen had ik hier nooit problemen mee. Ik heb de nieuwste update en mijn hl is origineel. Het probleem ging zich voordoen nadat ik de FireArms mod had geinstalleerd, maar ik kan me niet voorstellen dat die er wat mee te maken heeft. Voor de zekerheid heb ik hem er toch maar ff afgegooid maar dit hielp ook niet. Hebben meer mensen dit probleem??
(Ik hoop dat alles weer normaal werkt met de nieuwe update, anders moet ik hl maar opnieuw installeren :( )