Ik heb dus even wat lopen klooien met layers en in IE ziet het er perfect uit, maar in Mozilla/NS ho maar. Zoek de verschillen:
mozilla

ie
mozilla

ie

|{ brrr }] |
http://www.xs4all.nl/~paragonxOp woensdag 03 oktober 2001 21:13 schreef Yellow het volgende:
Goh!
Nu wil je dat iedereen gaat zeggen dat je een vaud in je code hebt zitten? Of wil je soms dat iedereen via een nieuwe vorm van cyber telepathy de locatie van je site achterhaald de sourcecode doorleest en vervolgens je wijst op je ongetwijfld zelf gemaakte typevaud.
* Yellow|A denkt no offence intended
Verwijderd
Dan is de volgende vraag dus welke interpretatie volgens de specs is... Ik heb mijn vermoendens.paragon: Nou ik heb nu alles de html en CSS gevalideerd. Er is nog 1 error en dat is een <br> tussen twee tables, niet echt belangrijk. css klopt helemaal.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <html>
<head>
<style type="text/css">
a{width:200; height:50; background:#336699;}
</style>
</head>
<body>
<a href="">testlink</a>
</body>
</html> |
Wat gaat er niet goed aan dan ?Op donderdag 04 oktober 2001 10:28 schreef paragon het volgende:
NOu ik heb even gekeken en is dit rare code:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10<html> <head> <style type="text/css"> a{width:200; height:50; background:#336699;) </style> </head> <body> <a href="">testlink</a> </body> </html>
IE prima NS/Mozilla bagger.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Dit heeft opzich niet met javascript te maken Mozilla kan gewoon de width een height van een a-tag niet overnemen. Heel raar maar waar. En dan mag jij mij uitleggen waarom. Ik wil niet afgeven op mozilla. Ik ben juist m'n best aan het doen om m'n website compatible te maken voor IE/Opera/Mozilla. Maar als zoiets simpels al niet gaat. Zo kom ik er nu ook achter dat margin-top het ook niet doet voor een a-tag maar margin-left bijvoorbeeld weer wel. Komt dit doe de goeie css ondersteuning van mozilla?Op donderdag 04 oktober 2001 11:36 schreef Tuin het volgende:
paragon : je kan uiteraard wederom gaan zitten afgeven op Mozilla...... doe maar niet en leer programmeren, zelf heb ik helaas geen verstand van JavaScript etc. maar als iets het niet helemaal doet en het wel zou moeten kunnen.... dan kijk ik de code regel voor regel na..... (ps. check eens met Opera)
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<style type="text/css">
<!--
a.link, p
{
font-family: Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;
color: #ff0000;
font-size: 11px;
background-color: #cccccc;
height: 50px;
width: 200px;
}
-->
</style>
</head>
<body bgcolor="#fff" text="#000">
<p><a href="#" class="link">linkje</a></p>
</body>
</html> |
Verwijderd
Je surft naar de pagina'et met de properties in CSS 2 en ziet danparagon: Mozilla kan gewoon de width een height van een a-tag niet overnemen. Heel raar maar waar. En dan mag jij mij uitleggen waarom.
<a> is (deafult) een inline element en dus zijn deze eigenschappen er niet op van toepassing.'height' ... all elements but non-replaced inline elements, table columns, and column groups ...
'width' ... all elements but non-replaced inline elements, table rows, and row groups
Jup.Komt dit doe de goeie css ondersteuning van mozilla?
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
idd erg blijOp donderdag 04 oktober 2001 13:46 schreef drm het volgende:
* drm is blij dat tijdperk ns4 over aan het gaan is
Maar ik juich niet te vroeg ...